Radosu će u početku pomagati dosadašnji direktor Zvonko Šupe koji u uredu Turističke zajednice ostaje dok novi direktor u cijelosti ne preuzme dužnost
Ante Rados novi je direktor Turističke zajednice grada Zadra. Tako je većinom glasova u tajnom glasovanju na sinoćnjoj sjednici odlučilo Turističko vijeće nakon što su njegovi članovi u srijedu saslušali šestoricu kandidata.
Između njih šestero (sedmi kandidat Ante Peroš u međuvremenu je odustao jer je pronašao novi posao), Vijeće je kao najboljeg ocijenilo srednjoškolskog profesora i voditelja klape. Radosu će stoga u početku pomagati dosadašnji direktor Zvonko Šupe koji u uredu Turističke zajednice ostaje dok novi direktor u cijelosti ne preuzme dužnost, odnosno svlada sve zadaće na kojima je njegov prethodnik dosad uspješno radio.
Radosa tako čeka prvi zadatak da od doajena zadarskog turizma Zvonka Šupe upija iskustvo i nauči sve potrebno za funkcioniranje ureda kao službenog nositelja lokalnog turizma.
Graditi brend
Novom direktoru nakon preuzimanja dužnosti pomoći će i činjenica da je kao voditelj klape obišao mnoge zemlje, pa i s tih aktivnosti ima nekakvo turističko iskustvo. Dosad se ponosio činjenicom da je njegova klapa “Kožino” 2014. godine bila pobjednik Omiškog festivala, no ostaje vidjeti kako će Rados to bogato glazbeno iskustvo prenijeti u turističku zajednicu.
Zadarska javnost završetkom ovog natječaja konačno može odahnuti jer je grad uoči sezone dobio prvog čovjeka gradskog turizma, i to samo dva mjeseca nakon što je proglašen najboljom europskom destinacijom. Od čelnog čovjeka TZ Zadra očekuje se, kako su nedavno poručili u zadarskoj turističkoj zajednici, da najbolju europsku destinaciju podigne na još veći nivo udruživanjem svih subjekata lokalnog turizma.
Osigurati nove programe
Radosa, naime, čeka jako puno posla na području kojega dosadašnja ekipa već godinama razvija, a to je podizanje kvalitete privatnih iznajmljivača na mnogo veću razinu kako bi udovoljili sve zahtjevnijem svjetskom tržištu. Privatnih je iznajmljivača sve više, ali razina dobrog dijela privatnog smještaja još uvijek ne odgovara zahtjevima turista. Tu je i mnogo puta naglašavan problem nedostatka luksuznih hotela. Nije, naravno, na Turističkoj zajednici, da traži investitore, ali ukoliko se zadrži ova razina popularnosti oni će sami doći, što su već pokazali i prvi projekti luksuznih resorta, pa i najnovije ulaganje američkih investitora u luksuzne hotele Punta Skale.
Radosa prije svega čeka daljnji razvoj imidža zadarskog turizma i profiliranje lokalnih specifičnosti koje će privući nove goste. Kako i broj gostiju i njihova ukupna potrošnja u našoj županiji srećom rastu iz godine u godinu, novi direktor mora osigurati i nove programe za daljnju prezentaciju Zadra kao turističkog branda.
Ostalih šest kandidata, a to su, Vanja Čvrljak, Tomislav Letinić, Branko Ganzulić, Bernard Miočić i Ivica Plazonić, očito članove Turističkog vijeća nisu uvjerili da mogu ispuniti ove zadaće, pa Radosu sada ostaje dokazati da on to može. Čeka ga, dakle, vrlo vruća sezona.
najnovije
najčitanije
Style
jaka konkurencija
Imamo pobjednika Julius Meinl Barista Cup-a za Grande Finale u Beču!
Nogomet
9. izdanje nogometnog turnira za mlade
Stiže Dalmatinko Cup!
Hrvatska
JOŠ JEDNI IZBORI
DIP do ponoći zaprimio 25 kandidacijskih lista za europske izbore
Feelgood
Najpoznatiji plavi
Safir: Značenje i svojstva kamena koji simbolizira mudrost i introspekciju
Crna Kronika
ROADPOL AKCIJA
Divljao po A1 kod Jasenica pa dobio “čestitku” od presretača
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Crna Kronika
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA
NASUPROT FOŠE: Mnogi se sprdaju s cipelicama ‘zadarske Pepeljuge’: ‘Da znam tko je princ…’
Rukomet
bliži se kraj sezone