Subota, 27. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

Turistička zajednica treba sufinancirati prijevoz gostiju

31.05.2012. 22:00
Turistička zajednica treba sufinancirati prijevoz gostiju


Na nekim linijama za dalmatinske otoke četveročlanu obitelj prijevoz dođe i do 200 eura. Otočni sabor je Ministarstvu turizma predložio da Hrvatska turistička zajednica sufinancira trajektni prijevoz gostiju na otoke, kazao je Barić


Agencija za obalni linijski promet dala je odobrenje Jadroliniji da od 1. lipnja cijena karata može poskupjeti za dvadeset posto u odnosu na dosadašnje razdoblje.
– Cijene za otočane, žitelje otoka, pritom se neće povećavati, no za otočane koji se bave turizmom i hotelijere to je šok, ističe Denis Barić, predsjednik Otočnog sabora, koji je nove cijene karata uzeo kao jedan od nekoliko bitnih razloga za održavanje jučerašnje novinske konferencije.
– Mi smo upozorili na to da je u proračunu za 2012. došlo do povećanja sredstava za poticaje redovitih pomorskih putničkih i brzobrodskih linija te nismo očekivali povećanje cijena, jer je plovidbeni red ostao identičan, kazao je Barić, dodajući da se ovim poskupljenjem dolazi u situaciju da je prijevoz skuplji od samog smještaja.
– Na nekim linijama za dalmatinske otoke četveročlanu obitelj prijevoz dođe i do 200 eura. Otočni sabor je Ministarstvu turizma predložio da Hrvatska turistička zajednica sufinancira trajektni prijevoz gostiju na otoke, a sve po uzoru na sustav poticaja dolazaka turista niskotarifnim zrakoplovnim linijama. Ovim prijedlogom na otoke želimo privući veći broj gostiju, jer trajektne karte za četveročlanu obitelj koja na otok namjerava doći vozilom stoje kao i višednevni smještaj u apartmanima, pojasnio je Barić.
Na konferenciji se dotaknuo i natječaja za održavanje državnih trajektnih linija na koji su se za održavanje 24 državne trajektne linije javila tri hrvatska brodara.
– Najviše ponuda očekivano poslala je Jadrolinija koja se natječe ukupno za 20 linija, među kojima i za liniju Jablanac – Mišnjak gdje su do sad bili isključivo uposleni brodovi Rapske plovidbe. No, sad dolazi u pitanje poslovanje i opstanak jedne gospodarske jedinice na otoku čiji zaposlenici su redom otočani. Rapska plovidba bi mogla propasti ako izgubi svoj najvažniji posao, a mogla bi ga izgubiti jer očito ne može konkurirati Jadroliniji, kazao je Barić, dodajući da Otočni sabor traži od resornog ministarstva da podupre Rapsku plovidbu, bez obzira na državnu tvrtku Jadroliniju, a sve zbog održivog gospodarskog stanja na otoku.