Srijeda, 24. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

11 C°

U Adriji nema slobodnog mjesta!

Autor: Velimir Brkić

30.06.2013. 22:00
U Adriji nema slobodnog mjesta!


Da će ovogodišnja turistička sezona biti rekordna potvrđuje biogradski hotel Adria u kojem trenutno nema niti jednog slobodnog kreveta. Ovo je totalni turizam, tijekom lipnja hotel Adria, bivši hotel Ine koji je kupio dr. Vladimir Mrčela iz Zagreba, ostvario je dosad najbolje rezultate poslovanja, a zbog velikog broja rezervacija znatno povećanje prometa očekuje se tijekom srpnja i kolovoza.
Trenutno se prema riječima Marka Mijića, direktora hotela, u Adriji odmara 550 gostiju s gotovo svih važnijih emitivnih tržišta Europe.
– Do tako velikog interesa europskih gostiju došlo je prvenstveno zbog novih ulaganja u proširenje ponude, jer su novootvoreni bazen s aqua parkom i natkrivena višenamjenska dvorana privukli, ne samo tradicionalne goste koji godinama ljetuju u Adriji, već i nove goste koji traže hotele namijenjene obiteljskom turizmu, otkriva Mijić.
Uz već postojeću “all inclusive” ponudu, gosti sve više preferiraju aktivni odmor u prirodi, a bogati program dnevne i večernje animacije za djecu i odrasle čini taj odmor još sadržajnijim i bogatijim, kaže Mijić i dodaje kako najveći interes za animacijom i sportskim aktivnostima pokazuju Francuzi, koji su i najbrojniji gosti u hotelu Adria.
– Pored Francuza brojni su Slovenci, upravo zbog sadržaja namijenjenih obiteljskom turizmu, navodi Mijić.
Francuzi su zakupili glavninu hotelskih kapaciteta na razdoblje od šest mjeseci tako da je ukupan kapacitet hotela od 208 soba gotovo rasprodan do polovice listopada, kada bi s radom trebala započeti poliklinika Adria K-centar.
– Riječ je o poliklinici za rehabilitaciju i regeneracijsku medicinu. Svojim programom se uklapa u Strategiju razvoja zdravstvenog turizma na ovom području te će od jesni započeti s cjelogodišnjim radom, najavio je Mijić, generalni menadžer hotela s pohvalama Hrvatske turističke zajednice u akciji: “Čovjek ključ uspjeha”.
Na taj bi se način, kaže Mijić, znatno produžila sezona, a ako se tome doda da već sada postoje upiti za božićne i novogodišnje blagdane Adria će među prvim zadarsko-biogradskim hotelima moći govoritim ne samo o uspješnoj turističkoj sezoni, nego o dobroj poslovnoj godini.