Naglasak je bio na proizvodima s “dodanom vrijednošću” odnosno višim fazama prerade a ne tek sirovoj ribi koja ionako najčešće završava na talijanskoj trpezi
Županijska komora Zadar i Županijska komora Rijeka organizirali su nastup za poduzeća iz djelatnosti ribarstva na zajedničkom štandu na sajmu Mediteranean seafood exhibition koji se održava pod nazivom Sapore. On obuhvaća niz sajmova ujedinjenih pod nazivom Sapore (Mia, Oro giallo, Divino lounge, MSE i Frigus). Na štandu su se predstavile tvrtke Cromaris d.d. iz Zadra, Jadran riba d.o.o. Karlobag, RZ Ribarska sloga Kali i Marikomerc d.o.o. iz Zadra.
– Na sajmu je održano čitav niz kontakata sa zainteresiranim kupcima, veletrgovcima i zainteresiranim agentima za plasman i izvoz hrvatskog proizvoda od ribe na europsko tržište, kazao nam je voditelj našeg nastupa Petar Pedišić iz Komore Zadar.
Interes posjetitelja za izložene proizvode bio je velik, što potvrđuje izvozne mogućnosti proizvoda i prerađevina od ribe. Svi posjetitelji štanda mogli su degustirati izložene proizvode (slanu ribu i dimljene i marinirane filete od brancina i orade), kao i porazgovarati o svim detaljima oko pripreme i posluživanja takvih proizvoda u ugostiteljstvu.
Sajam je potvrdio trend rasta proizvoda i prerađevina od ribe koji imaju veću dodanu vrijednost. Prema dojmovima i usporedbama učesnika na lanjskim sajmovima primijetan je ukupni pad broja izlagača što je sigurno povezano sa trenutnim stanjem u gospodarstvu Europe, odnosno Italije koja i sama proživljava krizu.
Ipak prema Pedišićevim riječima većina naših proizvoda “s okusom mora” i do sad završava u susjednoj nam Italiji, počev od uzgojene ribe do soljenih i mariniranih morskih proizvoda. Naravno da dio proizvođača iznova traži partnere u Italiji s jednom od najvećih konzumacija morskih plodova u Europi (nasuprot nama) te time i najvećem tržištu.
Ako je suditi prema interesu na samom sajmu dojam je da i novi proizvodi, za koje obično kažemo da imaju dodanu vrijednost (filtirani, soljeni, sušeni, marinirani… što uključuje dijelom kreativnost ili dodatni rad) u odnosu na prodaju same sirove ribe, mogu računati na podršku talijanskih kupaca.
najnovije
najčitanije
Zadar
VELIKI PETAK
Večeras Služba Muke Gospodnje i procesija s Križem središtem Zadra
Hrvatska
ministarstvo turizma
Brnjac: Prihodi od stranih turista u 2023. godini 14,6 milijardi eura
Košarka
Spektakl
NBA zvijezde, hrvatska košarkaška vrsta i selekcija Europe u Areni u čast Draženu Petroviću
Ostali sportovi
Dobre vijesti
Leona Popović ipak ne mora na operaciju koljena, krajem travnja vraća se na snijeg
Nogomet
Tužna obljetnica
Prije 16 godina stradao je Hrvoje Ćustić
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Zadar
PREDBLAGDANSKA PONUDA
BILI SMO NA ZADARSKOJ TRŽNICI I RIBARNICI: ‘Prodaja ide slabo, mislim da su centri učinili svoje…’
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE