Subota, 20. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

6 C°

Iskoristiti krizu kao “vjetar u leđa”

Autor: Siniša Klarica

01.10.2009. 22:00
Iskoristiti krizu kao “vjetar u leđa”


Seminar je trebao dati odgovore može li se i u krizi poslovati s dobiti, koje su vještine i alati vođe posebno važni u krizi te kako motivirati zaposlenike i uspješno upravljati ljudskim resursima u vrijeme krize
Upravljanje tvrtkom u vrijeme krize naziv je seminara koji se jučer održao u Razvojnoj agenciji Zadarske županije, a kojem je pristupilo 20-ak zadarskih poduzetnika. Predavač na seminaru koji je započeo jučer, a traje i danas, je direktor firme i marketinški trener Rent a marketing, Orhan Lujinović. Marketinško iskustvo, Lujinović je stekao u vodećim hrvatskim agencijama za oglašavanje (Lowe, Digitel, BBDO Zagreb) te multinacionalnim (Coca-Cola BeveragesHrvatska d.d.) i domaćim (Podravka d.d.) tvrtkama.
Trening je namijenjen obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima te svima onima koji žele saznati kako poslovati u uvjetima krize i recesije te kako je preživjeti, kako se pripremiti za razdoblje nakon krize i uspjeti na tržištu. Cilj ovog seminara, kako je rečeno u ZADRA-i je optimalnom kombinacijom teorije i prakse ukazati sudionicima kako u krizi prepoznati prilike i kako iskoristiti krizu kao “vjetar u leđa”, koje troškove u krizi treba smanjivati, a koje ne, koje je korake potrebno poduzeti za restrukturiranje poduzeća i izlazak iz krize, kako poboljšati novčane tokove. Seminar je trebao dati odgovore može li se i u krizi poslovati s dobiti, koje su vještine i alati vođe posebno važni u krizi te kako motivirati zaposlenike i uspješno upravljati ljudskim resursima u vrijeme krize.
Polaznici seminara, obradili su teme: Razlozi pojave svjetske ekonomske krize, Kako poslovati u uvjetima krize i poslovni savjeti na koje se aktivnosti usmjeriti, Upravljanje zaposlenicima u doba krize, Upravljanje troškovima u doba krize, Razvijanje konkurentske prednosti, Gradski projekt razvoja malog i srednjeg poduzetništva, Gerilski marketing – marketing za doba krize, Praktična radionica – simulacija krizne situacije. Poseban naglasak dan je na teme: Savjeti za preživljavanje u vrijeme krize, Program unapređenja obrtnog kapitala, Rezanje troškova, Koraci potrebni za poslovanje u novonastalom okruženju, marketing, modeli motiviranja za poduzetničko ponašanje, načini motiviranja zaposlenika, temeljni financijski izvještaji i upravljanje financijama u vrijeme krize, izgradnja konkurentske prednosti na tržištu.