Seminar je trebao dati odgovore može li se i u krizi poslovati s dobiti, koje su vještine i alati vođe posebno važni u krizi te kako motivirati zaposlenike i uspješno upravljati ljudskim resursima u vrijeme krize
Upravljanje tvrtkom u vrijeme krize naziv je seminara koji se jučer održao u Razvojnoj agenciji Zadarske županije, a kojem je pristupilo 20-ak zadarskih poduzetnika. Predavač na seminaru koji je započeo jučer, a traje i danas, je direktor firme i marketinški trener Rent a marketing, Orhan Lujinović. Marketinško iskustvo, Lujinović je stekao u vodećim hrvatskim agencijama za oglašavanje (Lowe, Digitel, BBDO Zagreb) te multinacionalnim (Coca-Cola BeveragesHrvatska d.d.) i domaćim (Podravka d.d.) tvrtkama.
Trening je namijenjen obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima te svima onima koji žele saznati kako poslovati u uvjetima krize i recesije te kako je preživjeti, kako se pripremiti za razdoblje nakon krize i uspjeti na tržištu. Cilj ovog seminara, kako je rečeno u ZADRA-i je optimalnom kombinacijom teorije i prakse ukazati sudionicima kako u krizi prepoznati prilike i kako iskoristiti krizu kao “vjetar u leđa”, koje troškove u krizi treba smanjivati, a koje ne, koje je korake potrebno poduzeti za restrukturiranje poduzeća i izlazak iz krize, kako poboljšati novčane tokove. Seminar je trebao dati odgovore može li se i u krizi poslovati s dobiti, koje su vještine i alati vođe posebno važni u krizi te kako motivirati zaposlenike i uspješno upravljati ljudskim resursima u vrijeme krize.
Polaznici seminara, obradili su teme: Razlozi pojave svjetske ekonomske krize, Kako poslovati u uvjetima krize i poslovni savjeti na koje se aktivnosti usmjeriti, Upravljanje zaposlenicima u doba krize, Upravljanje troškovima u doba krize, Razvijanje konkurentske prednosti, Gradski projekt razvoja malog i srednjeg poduzetništva, Gerilski marketing – marketing za doba krize, Praktična radionica – simulacija krizne situacije. Poseban naglasak dan je na teme: Savjeti za preživljavanje u vrijeme krize, Program unapređenja obrtnog kapitala, Rezanje troškova, Koraci potrebni za poslovanje u novonastalom okruženju, marketing, modeli motiviranja za poduzetničko ponašanje, načini motiviranja zaposlenika, temeljni financijski izvještaji i upravljanje financijama u vrijeme krize, izgradnja konkurentske prednosti na tržištu.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Reakcije trenera
Kvar semafora i ziceri odnijeli priliku za majstoricom
Hrvatska
SDP
Siniša Hajdaš Dončić nezadovoljan rezultatom SDP-a na nacionalnoj razini
Županija
radionica
U ponedjeljak se održava ekološka radionica Čistog otoka namijenjena virskim mališanima i svim građanima otoka Vira
Zadar & Županija
OSEBUJAN NASTUP
Gradonačelnik Benkovca na otvorenju Doma kulture spominjao zmajeve, zlonamjernike i Boga: Naše rodoljublje je kršćansko
KK Zadar
ABA liga, doigravanje
Budućnost poslala regionalnu sezonu Zadra u prošlost
Zadar
U CARSTVU SIRA
GLIGORA O ŠIRENJU PROIZVODNJE: ‘Čobani će biti Nepalci, plan je da stado sirane naraste do tisuću ovaca…’
Zadar
pojačan promet
OBAVIJEST MORH-a Kroz Zadar će proći hrvatska i španjolska vojna vozila, očekuju se gužve
Zadar
POČIVAO U MIRU
OD ‘SKITE’ SE OPRAŠTAJU BROJNI ZADRANI: ‘Veliki košarkaški virtuoz, zaljubljenik u košarku…’
Nogomet
MOHAMMED ALIYU OKECHUKWU
Nigerijac s biogradskom adresom: ‘Ako igraš u Hrvatskoj, moraš govoriti hrvatski’
Županija
velika stvar