Subota, 20. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

Prilagodba na eVisitor teče bez većih poteškoća

02.04.2016. 22:00
Prilagodba na eVisitor teče bez većih poteškoća


Kako bi iznajmljivačima što više izašli u susret pri prijavama jedinica i gostiju na web stranici Turističke zajednice Grada Zadra objavljene su upute putem kojih se korisnici vode u procesu. Odgovori na najučestalija pitanja i video savjeti dio su pomoći kojom bi se trebalo doskočiti većini prepreka
Uskrsni praznici su iza nas i prvi učestaliji dolasci gostiju su zabilježeni. To je značilo i povećanu upotrebu novog sustava za prijavu gostiju eVisitor i kako stvari stoje, to je prolazilo bez većih komplikacija.
Prilagodba na sustav eVisitor je jednostavna, osvrt je jednog od zadarskih iznamljivača koji je tijekom ožujka zabilježio 40 noćenja u svoje smještajne kapacitete. Sve je nalik dosadašnjim prijavama, ipak promjena postoji u obveznom unošenju mjesta rođenja i prebivališta što nije navedeno u dokumentima pa se u tom slučaju, kazuje iznajmljivač, mora snalaziti kako bi mogao zaključiti prijavu. Sve ostalo izgleda ide bez problema.
Kako bi iznajmljivačima što više izašli u susret pri prijavama jedinica i gostiju na web stranici Turističke zajednice Grada Zadra objavljene su upute putem kojih se korisnici vode u procesu. Odgovori na najučestalija pitanja i video savjeti dio su pomoći kojom bi se trebalo doskočiti većini prepreka, dok je za ostalo tu postojeća korisnička služba.
– Tijekom dosadašnjeg korištenja sustava eVisitor uočena su različita tumačenja, odnosno različite primjene propisa u praksi. Upravo je zbog toga Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s Ministarstvom turizma, pripremila pregled učestalih upita, odnosno tumačenja važećeg Zakona o boravišnoj pristojbi i vezanih provedbenih propisa, pojasnili su iz HTZ-a.
Navedeni dokument sadrži dodatna tumačenja postojećih pojmova predmetnih propisa uz detaljna pojašnjenja vezana uz plaćanje boravišne pristojbe i obveze prijave turista. Dokument je dostavljen i sustavu turističkih zajednica kako bi se uklonile nedoumice oko tumačenja odredbi te osiguralo jedinstveno postupanje turističkih zajednica po pitanju prijava i odjava turista, kao i vođenja njihovog popisa.
S obzirom na najavljen povećan turistički promet tijekom uskrsnih blagdana organizirana su posebna dežurstva tijekom kojih je služba informatičara bila na raspolaganju za dodatna pojašnjenja i upute. Uz to, kao prva pomoć osigurani su i odgovori na učestala pitanja koja se i dalje mogu naći na službenoj stranici https://www.evisitor.hr, kao i video vodiči na službenoj Youtube stranici eVisitor.
Uz to, korisnici se za sve nejasnoće mogu obratiti nadležnoj turističkoj zajednici, a po potrebi i na mail [email protected], stoji u obavijesti TZ Grada Zadra.