Astra s novim CDTI motorom ima 195 KS, a u prosjeku troši samo 4,9 l/100 km
Svi potencijalni kupci Opel Astre, a njih je golem broj kako u Hrvatskoj gdje je Astra najprodavaniji model, tako i u Europi gdje se redom drži najviših dijelova prodajnih ljestvica, na izbor su dobili novu poslasticu: dizelski, četverocilindrični 2-litarski BiTurbo CDTI motor snage 195 KS sa 400 Nm maksimalnog okretnog momenta. Novi motor dostupan je u tri karoserijske izvedbe peterovratnom hatchbacku, GTC coupeu te Sports Tourer karavanu.
Peterovratna Astra BiTurbo CDTI dostiže najveću brzinu od 226 km/h čime je i najbrža dizelska Astra svih vremena. Uz snažne performanse i veliki užitak u vožnji, BiTurbo motor je i vrlo učinkovit. U kombinaciji sa “start/stop” tehnologijom koja štedi gorivo, i standardna je na svim modelima Astre BiTurbo, GTC troši svega 4,9 l/100 km uz emisiju CO2 od samo 129 g/km!
Prilikom razvoja 2.0 BiTurbo CDTI motora inženjeri su se prvenstveno fokusirali na osiguranje naglog rasta tlaka zraka pri niskoj brzini vrtnje i pružanje dodatnog odziva motora u srednjem rasponu okretaja. Motor se tako savršeno prilagođava svim režimima rada kao i potrebama dva turbopunjača različitih veličina. Pri nižim okretajima dodatni intercooler povezan isključivo s manjim turbopunjačem.
Nove BiTurbo dizelske varijante Astre dobile su još agresivniji izgled, a pojedine se varijante karoserije razlikuju po detaljima tako da je novi dizajn prilagođen svakom pojedinom modelu. Prednji dijelovi raznih karoserijskih izvedbi Astre BiTurbo ukazuju na snažnu prirodu ovih automobila i njihovu agresivnost. Gornja rešetka oblikovana je po uzoru na onu poznatu s Astre GTC, no prednja je prečka uvijek u boji karoserije, dok peterovratni hatchback i Astra BiTurbo Sports Tourer imaju preko rešetke i novu prečku u obliku krila. Cijeli obrub bočnih prozora kod peterovratnog modela i Sports Tourera kromiran je, dok je kod GTC-a BiTurbo donji dio ruba prozora u crnoj boji. Sve su varijante opremljene dvama stražnjim ispušnim cijevima te naglašeno oblikovanim stražnjim odbojnikom.
U kabini Astre BiTurbo tkanine u boji JetBlack ili kožne presvlake kombinirane su s detaljima u boji Magic Red koji krase rubove sjedala. Prošivi i spojevi Magic Red na sjedalima, središnjem dijelu vrata i donjem dijelu mjenjača čine da se unutrašnjost doima sportskom. Novi upravljač s ravnim donjim dijelom i posebni tepisi s crvenim obrubom dodaju sportskom dojmu kabine Astre BiTurbo. BiTurbo verzije krasi bogata ponuda naprednih tehnologija karakteristična za Astre Trenutno najmoćniji dizelski model, Opel Astra BiTurbo, opremljen je brojnim premium sustavima koji povečavaju sigurnost i komfor vožnje. Među njima su druga generacija “Opel Eye” prednje kamere s poboljšanim sustavom za prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje u slučaju napuštanja prometne trake, prikaz udaljenosti od vozila ispred i upozorenje o frontalnom sudaru.
Još jedna od opcija koje dodaju dašak premium atmosfere kabini OPC i GTC modela, pa tako i BiTurbo varijante, je od Opela patentirano panoramsko vjetrobransko staklo. Ova ekskluzivna opcija doseže čak do sredine krova automobila pa vozač i suvozač tijekom vožnje mogu uživati u posebnom doživljaju.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
Vrijedno znanje
Služba civilne zaštite održala edukativnu radionicu za Filipjance
Zadar
Katedrala sv. Stošije
Nadbiskup Zgrablić predvodio Misu posvete ulja na Veliki četvrtak
Zadar & Županija
Pridružite se akciji
Psi u Skloništu za životinje Privlaka dobivaju posebnu uskršnju poslasticu
Kultura
Predavanje u Matici hrvatskoj
Antun Gustav Matoš kao nesumnjivi moderni klasik
Zadar & Županija
nominirani projekti
Za otoke Zadarske županije predviđeno 25,6 milijuna eura
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
PANEL RASPRAVA