Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Najbrža dizelska Astra ikad

Autor: Novi list

05.08.2012. 22:00
Najbrža dizelska Astra ikad


Astra s novim CDTI motorom ima 195 KS, a u prosjeku troši samo 4,9 l/100 km
Svi potencijalni kupci Opel  Astre, a njih je golem broj  kako u Hrvatskoj gdje je Astra  najprodavaniji model, tako i u  Europi gdje se redom drži najviših dijelova prodajnih ljestvica, na izbor su dobili novu  poslasticu: dizelski, četverocilindrični 2-litarski BiTurbo  CDTI motor snage 195 KS sa  400 Nm maksimalnog okretnog momenta. Novi motor  dostupan je u tri karoserijske  izvedbe peterovratnom hatchbacku, GTC coupeu te  Sports Tourer karavanu.
Peterovratna Astra BiTurbo CDTI dostiže najveću brzinu od 226 km/h čime je i  najbrža dizelska Astra svih  vremena. Uz snažne  performanse i veliki užitak u vožnji,  BiTurbo motor je i vrlo učinkovit. U kombinaciji sa  “start/stop” tehnologijom koja štedi gorivo, i standardna je  na svim modelima Astre BiTurbo, GTC  troši svega 4,9  l/100 km uz emisiju CO2 od  samo 129 g/km!
Prilikom razvoja 2.0 BiTurbo CDTI motora inženjeri su  se prvenstveno fokusirali na   osiguranje naglog rasta tlaka  zraka pri niskoj brzini vrtnje i  pružanje dodatnog odziva   motora u srednjem rasponu  okretaja. Motor se tako savršeno prilagođava svim  režimima rada kao i potrebama dva turbopunjača različitih veličina. Pri nižim  okretajima dodatni  intercooler povezan isključivo s manjim turbopunjačem.
Nove BiTurbo dizelske varijante Astre dobile su još agresivniji izgled, a pojedine se varijante karoserije razlikuju po   detaljima tako da je novi dizajn prilagođen svakom pojedinom modelu. Prednji dijelovi  raznih karoserijskih izvedbi Astre BiTurbo  ukazuju  na snažnu prirodu ovih automobila i njihovu agresivnost. Gornja rešetka  oblikovana  je po uzoru na onu poznatu s  Astre GTC, no prednja je  prečka uvijek u boji  karoserije,  dok peterovratni hatchback i  Astra BiTurbo Sports Tourer  imaju preko rešetke  i novu  prečku u obliku krila. Cijeli  obrub bočnih prozora kod peterovratnog modela i Sports  Tourera kromiran je, dok je  kod GTC-a BiTurbo donji dio   ruba prozora u crnoj boji. Sve  su varijante opremljene dvama stražnjim ispušnim cijevima  te naglašeno oblikovanim stražnjim odbojnikom.
U kabini Astre BiTurbo tkanine u boji JetBlack ili kožne  presvlake kombinirane su s  detaljima u boji Magic Red koji  krase rubove sjedala. Prošivi i  spojevi Magic Red na  sjedalima, središnjem dijelu vrata i  donjem dijelu mjenjača čine  da se unutrašnjost doima   sportskom. Novi upravljač s  ravnim donjim dijelom i posebni tepisi s crvenim obrubom  dodaju sportskom dojmu  kabine Astre BiTurbo.  BiTurbo  verzije krasi bogata ponuda  naprednih tehnologija karakteristična za Astre  Trenutno  najmoćniji dizelski model,  Opel Astra BiTurbo, opremljen je brojnim premium  sustavima koji povečavaju sigurnost i komfor vožnje. Među  njima su druga generacija  “Opel Eye” prednje kamere s  poboljšanim sustavom za prepoznavanje prometnih  znakova, upozorenje u slučaju napuštanja prometne trake, prikaz  udaljenosti od vozila ispred  i upozorenje o frontalnom sudaru.
Još jedna od opcija koje dodaju dašak premium atmosfere kabini OPC i GTC modela, pa  tako i BiTurbo varijante, je od Opela patentirano panoramsko vjetrobransko staklo. Ova ekskluzivna  opcija doseže čak do sredine  krova automobila pa vozač i  suvozač tijekom vožnje mogu  uživati u posebnom doživljaju.