Četvrtak, 18. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Najnoviji turistički prospekt već na sajmovima

Autor: Branko Božić

07.01.2010. 23:00
Najnoviji turistički prospekt već na sajmovima


Prospekt na 15 stranica izdan je u 20.000 primjeraka. Napisan je na tri svjetska jezika – engleskom, talijanskom i njemačkom. Grafički su ga opremili djelatnici zadarskog Grafikarta, a tiskanje su stručno i kvalitetno obavili zaposlenici zagrebačke tiskare Kerschoffset d.o.o
U okviru zacrtanog plana i programa ovogodišnjih promidžbeno-marketinških aktivnosti, koji je sastavnica priprema ovogodišnje turističke sezone, Turistička zajednica grada Nina tiskala je prospekt privatnog smještaja rivijere Nin, Zaton i Grbe, koji je već posredstvom HTZ-a proslijeđen na razne turističke sajmove koji se održavaju diljem Hrvatske i Europe. Prospekt na 15 stranica izdan je u 20.000 primjeraka. Napisan je na tri svjetska jezika – engleskom, talijanskom i njemačkom.
Grafički su ga opremili djelatnici zadarskog Grafikarta, a tiskanje su stručno i kvalitetno obavili zaposlenici zagrebačke tiskare Kerschoffset d.o.o.
Velik interes
Izdavanje ovog vrijednog promidžbenog dokumenta TZ grada Nina koštalo je 21.156 kuna, dok su ga vlasnici smještajnih jedinica, njih 59, sufinancirali svaki sa po 300 kuna. Turistička zajednica se odlučila na izdavanje ovog do sada desetog po redu redizajniranog prospekta, zbog velikog interesa iznajmljivača soba i apartmana, vlasnika restorana i trgovačkih radnji, autokampova kao i domaćih te stranih gostiju. Prospekt je već dosta tražen i to ne samo u Uredu TZ-a u Ninu već ga u velikoj mjeri traže brojni zainteresirani putem Interneta.
Usporedo s navedenim poslovima u tiskari Tamposit iz Nedelišća napravljen je reprint tzv. Imidž prospekta i to na 24 stranice u količini od 10.000 primjeraka, za što je TZ uložila dodatnih 24.000 kuna. I ovaj novi imidž prospekt doživio je stanoviti redizajn, i to u najvećoj mjeri na stranicama koje prezentiraju najnoviju ponudu obližnjeg Turističkog naselja Zaton.
Kako nam je u razgovoru pojasnila direktorica Ureda TZ grada Nina mr.sc. Marija Dejanović, pored ova dva vrijedna i nezaobilazna turistička dokumenta upravo se priprema tiskanje 3.000 komada turističkih plakata, na kojima će biti obuhvaćene turističke panorame Nin-otok, Zaton, TN Zaton, Grbe, crkvica Sv. Nikole i druge.
Put u Lisabon
Posebno mjesto rezervirano je za zaštitni znak grada Nina, a to je condura croatica, brod koji je plovio krajem 11. i početkom 12. stoljeća u starohrvatskoj ratnoj mornarici, a koji se od 1988. godine nalazi na privezištu ninske gradske luke. Uz plakate za ovogodišnju turističku sezonu izraditi će se u dogovoru s ninskim gospodarstvenicima prigodne turističke omotnice kao i reklamne turističke vrećice, kaže direktorica Dejanović te dodaje:
– Cjelokupni promidžbeni materijal sa svim našim podacima i raznim turističkim informacijama, već je na našoj lijepoj i kvalitetnoj web stranici na adresi www.nin.hr., tako da ga u svako doba mogu detaljno upoznati i njime se poslužiti ne samo naši turistički djelatnici, nego i brojni domaći i strani turisti. Pored ovog na facebooku smo oformili svoju profil grupu, to jest jednu vrstu oglasa, tako da smo dobro posjećeni i povezani s čitavim svijetom. Od tri turističke zajednice u Hrvatskoj, koje su se također odlučile za ovaj vid oglašavanja i proboja na svjetsko turističko tržište, mi trenutačno imamo najveći broj prijatelja u zemlji i svijetu, kaže Marija Dejanović te nam na kraju otkriva da se sprema na put u glavni portuglaski grad Lisabon, gdje će biti šefica štanda HTZ-a na kojem će biti predstavljena sveukupna hrvatska turistička ponuda. Po povratku iz Portugala u suradnji s Turističkom zajednicom Zadarske županije nastupit će na turističkim sajmovima u Njemačkoj, Italiji, Austriji te u ostalim zemljama koje gravitiraju zadarsko-ninskim turističkim destinacijama.