Četvrtak, 9. svibnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Zadar je sada sinonim za turističku destinaciju!

09.06.2016. 22:00
Zadar je sada  sinonim za  turističku  destinaciju!


– Čak i da Zadar nije izabran za najbolju europsku destinaciju – cilj je postignut, a s osvojenim naslovom EBD portala Zadar je sada sinonim za europsku turističku destinaciju, ističe Pece
Dva značajna summita marketinške kreacije i digitalnog poslovanja održana su proteklog tjedna u Zagrebu i na oba su kao predavači bili pozvani Zadrani Vedran Božičev, Mate Pece i Loreta Bačić. Zahvaljujući njihovoj marketinškoj kampanji #birajzadar koja je u svom  krajnjem dometu “okrznula” nevjerojatnih 13 milijuna profila na  društvenim mrežama, Zadar je u izboru belgijskog “European Best Destinations” (EBD) portala izabran za najbolju destinaciju pomevši razvikanu konkurenciju i potencijal njihovih moćnih glasačkih mašinerija.
Brzi “ulazak” na društvene mreže
Kako im je uspjelo, kako je došlo do suradnje s uredom Turističke zajednice Grada Zadra, što su napravili da Zadar pobijedi Atenu, London ili  Pariz te sve drugo iz kampanje #birajzadar, mladi Zadrani predstavili su  na zagrebačkom “Mjesecu kreativnih i kulturnih industrija” u organizaciji Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija  (HKKKKI) i Hrvatske udruge poslodavaca (HUP), a potom i na 4. “Netokracinoj” konferenciji OMGcommerce.
– Predstavili smo naš tim i kampanju #birajzadar s naglaskom na kreativnosti, odnosno kako biti kreativan u projektima kulture i turizma, kazao je Vedran Božičev, sažimajući dojam s HKKKKI-a na kojemu su,  među ostalim, predstavljene i manifestacije poput “Adventa u Zagrebu”  i “Godina svetog Vlaha” u Dubrovniku te projekt Rijeka, prijestolnica  kulture. Prezentacijski dio Zadrani su odradili kroz 20-ak minuta, a potom su prepušteni pitanjima posjetitelja predavanja održanog u novoj  dvorani zgrade Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu.
Na drugom predavanju, na konferenciji “Netokracije”, vodećeg nezavisnog regionalnog magazina posvećenog digitalnom poslovanju, startupima, marketingu i kulturi, Zadrani su kroz sat vremena predavanja  izložili projekt kojega su radili za zadarsku Turističku zajednicu.
-Imali smo više vremena pa smo bili puno detaljniji, a posjetitelje predavanja zanimalo je sve vezano uz kampanju, kazao je Mate Pece.
Njihova marketinška strategija brzog “ulaska” na društvene mreže te  ciljanje na poznate osobe – poput nogometnih reprezentativaca Luke  Modrića i Danijela Subašića, generala Ante Gotovine, gradonačelnika  Zadra Božidara Kalmete ili pjevačice Nine Badrić – koje su voljne javno,  na svojim portalima i profilima dijeliti objave, ostvarila je trenutni rezultat. Dijeljenje sadržaja preko hotela, turističkih agencija i ugostitelja te  stvaranje prečaca koji je web stranice odmah vodio do portala za glasanje, zajedno sa sveprisutnim bannerom, bio je dodatak i trenutak tehnološke kreacije i nadahnuća koji je osigurao da se priča počne širiti po cijelom svijetu.
“Rijeke” turističkih agenata
– To je ljudima bilo najzanimljivije. Pitali su nas kako smo počeli surađivati s Turističkom zajednicom u Zadru, odnosno kako smo u kratkom roku uspjeli kreirati uspješnu kampanju, istaknuo je Božičev, 25-godišnji apsolvent marketinga na Visokoj poslovnoj školi u Zagrebu. Cilj  koji su Zadrani postavili – plasirati Zadar u svjetske medije ili u “rječnik  & imenik” slavnih osoba koje prate milijuni obožavatelja, debelo je nadmašen krajnjim učinkom. Zadar je postao najbolja europska destinacija  o kojoj pišu svi svjetski mediji, posjećuju ga “rijeke” turističkih agenata,  turoperatora i gostiju koji se žele uvjeriti u njegove ljepote.  
– Čak i da Zadar nije izabran za najbolju europsku destinaciju – cilj je  postignut, a s osvojenim naslovom EBD portala Zadar je sada sinonim za  europsku turističku destinaciju, ističe Pece. Njihova kampanja dojmila je  i direktora EBD-a Maximiliena Lejenuea koji im je prvo mailom, a potom i pri dolasku u Zadar stisnuo ruku i – čestitao.
– Rekao je kako smo mi jedini tim koji je prije nekog gradonačelnika  dobio nagradu portala. Kako vrijeme prolazi sve više kužimo kako smo  bez novca i s podrškom zadarske Turističke zajednice napravili pravi posao. Dolazi sve više ljudi iz turističkog biznisa u Zadar, posjetio ga je japanski fotograf, pišu argentinske novine, malo po malo Zadar je sve prisutniji i sve više ljudi zna za njega. Napravit će se razlika i osjetiti već ove  turističke sezone, ali i na duže staze. Najvažnije, ljudi su pozitivno reagirali, zaključili su u timu #birajzadar.