– Čak i da Zadar nije izabran za najbolju europsku destinaciju – cilj je postignut, a s osvojenim naslovom EBD portala Zadar je sada sinonim za europsku turističku destinaciju, ističe Pece
Dva značajna summita marketinške kreacije i digitalnog poslovanja održana su proteklog tjedna u Zagrebu i na oba su kao predavači bili pozvani Zadrani Vedran Božičev, Mate Pece i Loreta Bačić. Zahvaljujući njihovoj marketinškoj kampanji #birajzadar koja je u svom krajnjem dometu “okrznula” nevjerojatnih 13 milijuna profila na društvenim mrežama, Zadar je u izboru belgijskog “European Best Destinations” (EBD) portala izabran za najbolju destinaciju pomevši razvikanu konkurenciju i potencijal njihovih moćnih glasačkih mašinerija.
Brzi “ulazak” na društvene mreže
Kako im je uspjelo, kako je došlo do suradnje s uredom Turističke zajednice Grada Zadra, što su napravili da Zadar pobijedi Atenu, London ili Pariz te sve drugo iz kampanje #birajzadar, mladi Zadrani predstavili su na zagrebačkom “Mjesecu kreativnih i kulturnih industrija” u organizaciji Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija (HKKKKI) i Hrvatske udruge poslodavaca (HUP), a potom i na 4. “Netokracinoj” konferenciji OMGcommerce.
– Predstavili smo naš tim i kampanju #birajzadar s naglaskom na kreativnosti, odnosno kako biti kreativan u projektima kulture i turizma, kazao je Vedran Božičev, sažimajući dojam s HKKKKI-a na kojemu su, među ostalim, predstavljene i manifestacije poput “Adventa u Zagrebu” i “Godina svetog Vlaha” u Dubrovniku te projekt Rijeka, prijestolnica kulture. Prezentacijski dio Zadrani su odradili kroz 20-ak minuta, a potom su prepušteni pitanjima posjetitelja predavanja održanog u novoj dvorani zgrade Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu.
Na drugom predavanju, na konferenciji “Netokracije”, vodećeg nezavisnog regionalnog magazina posvećenog digitalnom poslovanju, startupima, marketingu i kulturi, Zadrani su kroz sat vremena predavanja izložili projekt kojega su radili za zadarsku Turističku zajednicu.
-Imali smo više vremena pa smo bili puno detaljniji, a posjetitelje predavanja zanimalo je sve vezano uz kampanju, kazao je Mate Pece.
Njihova marketinška strategija brzog “ulaska” na društvene mreže te ciljanje na poznate osobe – poput nogometnih reprezentativaca Luke Modrića i Danijela Subašića, generala Ante Gotovine, gradonačelnika Zadra Božidara Kalmete ili pjevačice Nine Badrić – koje su voljne javno, na svojim portalima i profilima dijeliti objave, ostvarila je trenutni rezultat. Dijeljenje sadržaja preko hotela, turističkih agencija i ugostitelja te stvaranje prečaca koji je web stranice odmah vodio do portala za glasanje, zajedno sa sveprisutnim bannerom, bio je dodatak i trenutak tehnološke kreacije i nadahnuća koji je osigurao da se priča počne širiti po cijelom svijetu.
“Rijeke” turističkih agenata
– To je ljudima bilo najzanimljivije. Pitali su nas kako smo počeli surađivati s Turističkom zajednicom u Zadru, odnosno kako smo u kratkom roku uspjeli kreirati uspješnu kampanju, istaknuo je Božičev, 25-godišnji apsolvent marketinga na Visokoj poslovnoj školi u Zagrebu. Cilj koji su Zadrani postavili – plasirati Zadar u svjetske medije ili u “rječnik & imenik” slavnih osoba koje prate milijuni obožavatelja, debelo je nadmašen krajnjim učinkom. Zadar je postao najbolja europska destinacija o kojoj pišu svi svjetski mediji, posjećuju ga “rijeke” turističkih agenata, turoperatora i gostiju koji se žele uvjeriti u njegove ljepote.
– Čak i da Zadar nije izabran za najbolju europsku destinaciju – cilj je postignut, a s osvojenim naslovom EBD portala Zadar je sada sinonim za europsku turističku destinaciju, ističe Pece. Njihova kampanja dojmila je i direktora EBD-a Maximiliena Lejenuea koji im je prvo mailom, a potom i pri dolasku u Zadar stisnuo ruku i – čestitao.
– Rekao je kako smo mi jedini tim koji je prije nekog gradonačelnika dobio nagradu portala. Kako vrijeme prolazi sve više kužimo kako smo bez novca i s podrškom zadarske Turističke zajednice napravili pravi posao. Dolazi sve više ljudi iz turističkog biznisa u Zadar, posjetio ga je japanski fotograf, pišu argentinske novine, malo po malo Zadar je sve prisutniji i sve više ljudi zna za njega. Napravit će se razlika i osjetiti već ove turističke sezone, ali i na duže staze. Najvažnije, ljudi su pozitivno reagirali, zaključili su u timu #birajzadar.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Kakva utakmica na Santiago Bernabeu! Real gubio do 88. minute, preokret s dva gola režirao joker s klupe!
Nogomet
Nogomet
Fiorentina je u finalu Konferencijske lige. Remi u uzvratu je bio dovoljan za Talijane
Košarka
Košarka
Fenerbahče nakon drame s produžetkom u petoj utakmici izborio Final Four Eurolige
Kultura
DAR UMJETNIKA
Na Viru održana izložba “Sv. Josip, zaručnik BD Marije”
Scena
problemi majčinstva
Evo zašto je Danijela Dvornik ljuta na Ellu: ‘Ponekad me baš naljuti pa joj zaprijetim…’
Scena
PJEVAČICA I VODITELJICA
Vlatka Pokos ostala zgrožena plakatom u Zadru: ‘Odvratni seksizam’
Zadar
U 104. GODINI
Preminula Anđelka Mičić, jedna od najstarijih Zadranki
Županija
PUEBLO ESCONDIDO
U Lončarima vas odmah poklopi ljepota krajolika i kreativna odlučnost Marka Simića
Scena
EUROSONG
VIDEO Pogledajte nastup o kojem se priča: Baby Lasagna razvalio na Eurosongu, ne prestaju reakcije
Zadar
LOŠA USLUGA