Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

5 C°

Još ima puno prostora za budući razvoj

10.10.2010. 22:00
Još ima puno prostora za budući razvoj


Edukativna radionica, koju su financijski poduprli Ministarstvo turizma Republike Hrvatske te Hrvatska turistička zajednica, upriličena je u prostoru novoobnovljene i restaurirane ninske Barokne kuće
U namjeri da ninski turizam podigne na još veću razinu te da ga kao takvog još više učini prepoznatljivim ninskim turističkim djelatnicima, ninska gradska Turistička zajednica zajedno s Udrugom hrvatskih putničkih agencija, organizirala je edukativnu radionicu na temu “Novi turistički proizvod za jedan budući hrvatski turizam”. Edukativna radionica, koju su financijski poduprli Ministarstvo turizma Republike Hrvatske te Hrvatska turistička zajednica, upriličena je u prostoru novoobnovljene i restaurirane ninske Barokne kuće. Pozivu organizatora pored ninskih turističkih djelatnika odazvali su se ninski mladi ekonomisti, studenti sa završenim studijem kulture i turizma, predstavnici Udruge iznajmljivača i autokampova te djelatnici Muzeja ninskih starina, ninske Solane i drugi.
Radionicu je na prigodan način otvorila direktorica Turističke zajednice Grada Nina mr. sc. Marija Dejanović. Zahvalila je na odazivu okupljenima te predavaču, nezavisnom konzultantu za turizam i stručnom suradniku Udruge hrvatskih putničkih agencija Konstantinu Rešetaru, direktorica Dejanović je u kratkim crtama pojasnila smisao održavanja ovog skupa.
– Naše polazište je prvenstveno bilo u činjenici da simbioza iskustva i mladi potencijali ovim putem iznjedre jedne sasvim nove turističke proizvode u gradu Ninu i njegovim prigradskim turističkim mjestima. Na prostoru starohrvatskog kraljevskog grada Nina imamo čarobnu prostornu te još čarobniju kulturnu baštinu, gdje se može razviti čitava paleta novih suvremenih turističkih proizvoda. Pored svega poseban nam je cilj da na našem području zažive nove turističke organizacije, posebno privatne turističke agencije kojih nam kronično nedostaje. One bi na sebe trebale preuzeti ulogu da putem interneta ili pak s drugim turističkim alatima dovode turiste posebno u vrijeme predsezone i posezone. Važnost sudjelovanja na ovoj, a nadajmo se i na sljedećim sličnim radionicama, jest to da mi svi zajedno sve turističke proizvode koji su nam na raspolaganju pretvorimo u još veću ekonomsku vrijednost, kazala je direktorica Dejanović.
U svome elaboriranju čitavog ovog projekta konzultant Konstantin Rešetar je uz ostalo kazao da njegova izvorna ideja polazi od činjenice de se 95 posto prihoda hrvatskog turizma ostvaruje na jednom uskom Jadranskom pojasu i u jednom kratkom vremenskom razdoblju, 4 mjeseca.
– To nam govori da tu postoji još puno prostora za budući razvoj. Međutim, da bi se taj razvoj mogao osigurati potrebno je osigurati turističke proizvode, koji ne mogu biti identični na Jadranu i unutrašnjosti. Zato mi sada kroz ove edukativne programe pokušavamo prepoznati ljude koji imaju neku ideju, koji su spremni ući u turističke poduzetničke vode. Ako uspijemo među njima selektirati potencijale koji nude poslovnu priliku, poslovnu šansu onda ćemo s njima i dalje raditi. Oni će tada uz potporu Ministarstva turizma i HTZ moći kandidirati i za određene poticaje. Poznato nam je da se godišnje preko 100 miliona putnika u svijetu valja preko sunca i pijeska, a mi smo se ovdje okupili danas da zajednički sagledamo mogućnosti kako da još veći dio tog kolača priskrbimo ne samo gradu Ninu i njegovim turističkim djelatnicima već i državi Hrvatskoj u cjelini, istaknuo je uz ostalo stručni suradnik Udruge hrvatskih putničkih agencija Konstantin Rešetar.
Edukativna radionica, prva ovakve vrste održana do sada u gradu Ninu, okončana je konstruktivnim i korisnim međusobnim razgovorima na temu ukupnog ninskog i hrvatskog turizma, i po ocjeni njezinih sudionika, u svakom slučaju je bila korisna i dobrodošla.