Mogu li građani Zadra očekivati kvalitetniju uslugu naplate i korištenja gradskog javnog prijevoza?, zapitali su se nedavno zadarski HSLS-ovci, prozivajući na jedan način zadarsku Liburniju zbog konzervativnog načina naplate javnog gradskog prijevoza.
HSLS-ovci navode kako se u većini se hrvatskih gradova već neko vrijeme koristi sustav elektronske karte u javnom prijevozu. Pa tako u Puli, Splitu, Rijeci, Zagrebu građani koriste elektronske vozne karte. U Zagrebu i Rijeci u planu je realizacije i objedinjena naplata svih gradskih usluga po jednoj gradskoj kartici a Zadar želimo u vrhu turističke ponude.
– Elektronska naplata u javnom prijevozu korisna je na više razina: gradskoj upravi omogućuje transparentno poslovanje, efikasno financijsko upravljanje linijskim prijevozom, a samim time i kvalitetnije planiranje poslovnih procesa. Građani time dobivaju jednostavnije korištenje autobusa, smanjuje se gužva kod kupnje mjesečnih karata a za korisnike pametnih telefona opcija naplate karata putem internet aplikacije bila bi itekako zanimljiva i praktična opcija. Zadar je svojom turističkom ponudom u vrhu Hrvatske pa bi ponuda koja uključuje naplatu prijevoza putem interneta sigurno bila više nego zanimljiva gostima koji se koriste gradskim prijevozom. Zadar ima jedan od najstarijih i najmanje efikasnih načina naplate gradskog javnog prijevoza. U eri Smart City projekata, kada se objedinjava korištenje gradskih usluga i resursa, kada je pokrivenost internetom u gradskim zonama uobičajena stvar, kada se koristi naplata gradskog javnog prijevoza putem interneta vrijeme je da se i kod nas nešto promijeni, rekla je u svom osvrtu predsjednica Gradskog odbora HSLS-a Marina Marić.
U zadarskoj Liburniji potvrđuju kako građani mogu očekivati kvalitetniju uslugu naplate i korištenja gradskog javnog prijevoza. Direktor Edvin Šimunov naglašava da se sustav elektronske naplate u javnom prijevozu pozorno prati. Napose njegove prednosti i nedostatci.
– U stalnom smo kontaktu s renomiranim proizvođačima opreme za ovaj sustav u Njemačkoj, kao i komunalnim društvima u Hrvatskoj, koja su među prvima ugradili ovaj sustav, kao što su Zagreb, Split i Pula. Nesporno je kako je spomenuti sustav značajan korak naprijed u modernizaciji javnog gradskog prijevoza, no moramo naglasiti kako prilikom funkcioniranja istog tvrtke nailaze na brojne poteškoće. Bez obzira na spomenute poteškoće i to što mislimo da je ovaj sustav još uvijek precijenjen, isti je već neko vrijeme dio naših poslovnih planova. Najveći problem pri uvođenju ovog sustava je njegova visoka cijena. Naime, radi se o višemilijunskoj investiciji. Međutim, prednost elektronske naplate putnih karata prepoznala je i gradska uprava, tako da već nekoliko mjeseci ubrzano radimo s tvrtkom Inovativni Zadar d.o.o. na stvaranju pretpostavki za što skorije uvođenje ovog sustava, rekao je u uvodu direktor Liburnije Edvin Šimunov.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
IVAN LOVRINOVIĆ
‘Još niste shvatili da ste pobjednici izbora?’: Kolakušićev suradnik poziva na ujedinjenje oporbe za rušenje HDZ-a
Zadar
OBNOVLJIVI IZVORI ENERGIJE
SVE POPULARNIJE Zadranin na krov postavio solarne panele, evo koliko ga je to koštalo
Hrvatska
STANJE U PROMETU
HAK: Zbog prometne nesreće na A3 vozi se jednim trakom smanjenom brzinom
Ostali sportovi
Formula 1
Max Verstappen pobjednik “sprinta” u Šangaju, Lando Norris izletio sa staze
Županija
Obilježavanje Dana planeta Zemlje na Pagu
Akcija za čisto podmorje, bez plastike
Zadar & Županija
OSEBUJAN NASTUP
Gradonačelnik Benkovca na otvorenju Doma kulture spominjao zmajeve, zlonamjernike i Boga: Naše rodoljublje je kršćansko
Zadar
U CARSTVU SIRA
GLIGORA O ŠIRENJU PROIZVODNJE: ‘Čobani će biti Nepalci, plan je da stado sirane naraste do tisuću ovaca…’
Zadar
pojačan promet
OBAVIJEST MORH-a Kroz Zadar će proći hrvatska i španjolska vojna vozila, očekuju se gužve
Zadar
POČIVAO U MIRU
OD ‘SKITE’ SE OPRAŠTAJU BROJNI ZADRANI: ‘Veliki košarkaški virtuoz, zaljubljenik u košarku…’
Nogomet
MOHAMMED ALIYU OKECHUKWU