Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Akcija dobro zamišljena, ali loše reklamirana

11.12.2011. 23:00
Akcija dobro zamišljena, ali loše reklamirana


Gosti iz Zagreba bili su zaprepašteni niskim cijenama. Objasnili smo im da je u tijeku akcija “Đir po gradu”. Nisu bili upoznati s time. Ali ni naši ljudi nisu informirani. Koliko puta čujemo da ljudi pitaju: ‘Što su ove naljepnice po cijelom gradu?’ kazuje Darija Dunatov iz konobe Na po ure


Ideja “Đir po gradu” je dobra, ali nije se realizirala kako treba, rekla je Darija Dunatov iz konobe Na po ure upitana da prokomentira odjeke ove združene akcije Grada i obrtnika osmišljene radi vraćanja života u staru jezgru u popodnevnim satima.
– Akcija nema odjeka. Evo, sinoć smo, primjerice, stavili cjenik pića s cijenama koje su stvarno bile minimalne, votka šest kuna, džin šest kuna… Ispod njih se stvarno ne može ići. Ali nije bilo nikog, prepričava Gojević, dodajući da im je apsolutno sve na akciji, počevši od glavnih jela, do predjela i juha:
– Cijene smo spustili gotovo za pedeset posto. Pijat frigane ribe koji inače prodajemo za četrdeset kuna sad nudimo za dvadeset, dvadeset i pet kuna. Evo, jučer su bili gosti iz Zagreba na ručku pojeli dvije juhe, dva puta po frigane ribe, tri decilitra vina i sve to ih je došlo 88 kuna. Nisu mogli vjerovati koliko je to jeftino pa su još ostavili i pedeset kuna manče. Objasnili smo im da je u tijeku akcija ‘Đir po gradu’. Nisu bili upoznati s time. Ali ni naši ljudi nisu informirani. Koliko puta čujemo da ljudi pitaju: ‘Što su ove naljepnice po cijelom gradu?’, kazuje Dunatov, dodajući da su se obrtnici sami možda trebali više udružiti. No, ističe, ljudi nemaju novca.
Veći protok ljudi u popodnevnim satima primijetila je Marta Gojević iz Alpina Cro, no za sada prevladava samo razgledavanje obuće:
– Za popodnevne smjene osjeti se malo jači promet. Najveće povećanje osjetili smo poslije pet sati. Profili ljudi su različiti, a što se tiče asortimana, kako je sad zimska sezona, gledaju prije svega i takvu obuću. No, unatoč sniženjima i do pedeset posto, kupovna moć je za sad još uvijek ista, što znači slaba. Ipak, ide na bolje, zaključila je Gojević.
“Điru po gradu” se zajedno s brojnim drugim restoranima odazvao i restoran Kornat, koji svojim gostima omogućuje dnevne menije za ručak i večeru od šezdeset i pedeset kuna:
– U svakom slučaju, dolazi više ljudi s obzirom na to da su to zbilja popularne i veoma niske cijene. Naši stalni gosti koji kod nas dolaze na večere počeli su sad češće dolaziti i na dnevni meni. Ipak mislim da se cijela akcija trebala možda malo bolje prezentirati. No, i ovo je dobar početak, kazala je Sandra Petričić, dodajući da nije smisao u tome da se vrati život u grad.
– Grad niti može niti smije umrijeti. Ali ako se u ovim vremenima može išta pametnog napraviti, pa i spuštanjem cijena, mislim da je to vrijedna inicijativa. No, mislim da se ovakve akcije ne bi smjele raditi jednom godišnje nego i češće, zaključila je Petričić.