Četvrtak, 18. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Nemoj se mučiti, nauči – učiti

12.01.2011. 23:00
Nemoj se mučiti,  nauči – učiti


Radionica započinje u ponedjeljak, trajat će pet tjedana, podržava je Reiffeisen banka, a realizirat će je psihologinja Marta Jović i studenti završnih godina psihologije. Mladi predavači naučit će ih o motivaciji, koncentraciji, organiziranju i planiranju učenja, metodama pamćenja, svladavnju treme…


Učenici sedmih i osmih razreda škola sa zadarskog područja dobili su priliku da besplatno nauče – učiti. Organiziranje i planiranje učenja, borba s (de)koncentracijom i svladavanje treme, to jest “Kako da učenje ne bude učenje”, doznat će na novom ciklusu radionica “How yes no” ili “Kako da ne”. Radi se o projektu Gradske knjižnice Zadar i Studentskog savjetovališta Sveučilišta u Zadru, u okviru kojeg su s mladim Zadranima dosad obrađene teme zdravlja, samopouzdanja, komunikacije… Ovaj put tema je upravo “Kako da učenje ne bude mučenje”.
Kako kaže Nada Radman, voditeljica Razvojnog tima Gradske knjižnice Zadar, sudeći po dosadašnjim prijavama, postoji veliki interes za ovu radionicu. Sedmaši i osmaši koji su se prijavili za radionicu, a i oni koji nisu, pozvani su da dođu na prvi susret u knjižnicu u ponedjeljak u 19 sati.
– Do sad se pokazalo da je bilo najviše interesa za temu učenja, a ograničili smo radionicu na sedmaše i osmaše jer je prilagođena njihovoj dobi. Ukoliko bude sredstava, organizirat ćemo ovakvu radionicu i za srednjoškolce te za roditelje polaznika. Radionica započinje u ponedjeljak, trajat će pet tjedana, podržava je Reiffeisen banka, a realizirat će je psihologinja Marta Jović i studenti završnih godina psihologije, rekla je Radman.
Do sad su se radionice održavale jednokratno, a ova će se provoditi jednom tjedno, svaki put s drugom podtemom.
– Na prvom susretu polaznici će procijeniti svoje stavove o učenju, razmotriti motive i razloge uspjeha ili neuspjeha, a na drugom susretu govorit će se o koncentraciji i motivaciji. Na trećem će učenici naučiti planirati učenje i izraditi dnevni, tjedni i mjesečni plan, što je vrlo važan element kvalitetnog učenja. Na četvrtom satu tema će biti principi pamćenja i efikasne strategije učenja, dok će na petom učenici naučiti kako savladati tremu. Na kraju će svaki polaznik dati završnu evaluaciju radionice, kazala je Radman.
Kako dodaje, u privatnim aranžmanima ovakve su radionice prilično skupe, ali zaista vrijedne. Drago joj je što je Gradska knjižnica uspjela to organizirati besplatno.
– Predavači su mlade osobe koje su nedavno ili još uvijek u procesu obrazovanja, a to što su prilično uspješne, dokazuje da metode učenja koje prezentiraju na radionicama, zaista i djeluju. Želja nam je da učenici imaju koristi od ovoga, a sigurna sam da će i imati. I to ne samo u učenju, već u razvoju svoje ličnosti. Također, to mogu ponijeti sa sobom kao jedno lijepo iskustvo, zaključila je Radman.