Zatvaranjem ceste prema Zadru, izgradnjom otpada na sjeveru, Zemunik postaje slijepo crijevo, kao Raštane. Postat ćemo selo slučaj ili svratište za Rome, a sljedeći korak moglo bi biti ukidanje općine, izrazio je sumnju zamjenik potpredsjednika OV-a Željko Buljat
Zemuničani traže od resornog ministarstva hitna jamstva da će se već ove godine krenuti u projektiranje podvožnjaka, kako bi gradnja mogla početi 2011.
Iako je temeljem inspekcijskog nalaza najavljeno da će do zatvaranja prilaznih puteva cesti Zadar – Zemunik Donji doći u ponedjeljak, to se neće dogoditi. To je na sinoćnjoj proširenoj sjednici Općinskog vijeća Zemunika Donjeg izjavio načelnik općine Josip Marušić. Marušić je okupljenim vijećnicima rekao da je na sastanku u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture u Zagrebu, na kojem su uz ministra Kalmetu sudjelovali i državni tajnici Dražen Breglec i Ivica Perović te predsjednik uprave Hrvatskih cesta Jakov Krešić, zaključeno da se cesta ipak mora zatvoriti, ali da će se krenuti u realizaciju izgradnje podvožnjaka ispod piste.
Predsjednik OV Zemunika Donjeg Stanko Duilo rekao je da je rješenje o zatvaranju ceste napisano još u rujnu 2008., ali da postojeći inspekcijski nalaz kojim se zbog sigurnosnih razloga nalaže zatvaranje prilaznih puteva cesti, (zapravo prelaza preko piste) ide djelomično na ruke Zemuničanima. Naime, ovim nalazom taj dio ceste svrstava se u nerazvijene ceste koje su u nadležnosti općine. Naravno, Duilo je izrazio i sumnju da iza svega nešto drugo stoji jer su ovakvoj odluci EU komisije za sigurnost prometa doprinijela i neka županijska tijela.
– Zatvaranjem ceste prema Zadru, izgradnjom otpada na sjeveru, Zemunik postaje slijepo crijevo, kao Raštane. Postat ćemo selo slučaj ili svratište za Rome, a sljedeći korak moglo bi biti ukidanje općine, izrazio je sumnju zamjenik potpredsjednika OV-a Željko Buljat. Dio vijećnika iz HDZ-a zapitao se bi li građanski neposluh uopće donio kakav rezultat te da je jedini način da se inzistira na dogovoru koji je sklopljen u Zagrebu.
Općinsko vijeće Zemunika Donjeg donijelo je zaključak da se cesta ipak ne zatvara do 1. travnja i da se na nju ne stavljaju tzv. „New Jersey” prepreke. Također, od resornog ministarstva traže se hitna jamstva da će se već ove godine krenuti u projektiranje podvožnjaka, kako bi gradnja mogla početi 2011. Prema riječima nekih vijećnika, gradnja podvožnjaka koštala bi između 30 i 40 milijuna kuna, ali više o svemu će se znati u petak kad u Zemunik Donji dolazi ministar Božidar Kalmeta.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
raskol u mostu
Selak Raspudić: Od liste za EU parlament sam odustala zbog Marina Miletića
Kultura
KOLIKO ČITAMO
Većina Hrvata pročita samo – dvije knjige godišnje
Zdravlje i ljepota
mentalno zdravlje
Znanstvenici su otkrili vezu između maratonskog “bingeanja” i – depresije
Zadar
prognoza
Pred nama je hladan dan s promjenjivim vremenom
Nogomet
Nogomet
Tudorov Lazio slavio u uzvratu, ali Juventus ide u finale Kupa Italije
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Crna Kronika
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA