Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Najbolje iskustvo je fantastično uživanje u zalasku Sunca na rivi

12.05.2016. 22:00
Najbolje iskustvo  je  fantastično  uživanje u  zalasku Sunca na  rivi


Najveće atrakcije su Morske orgulje i Pozdrav Suncu koji stvaraju mozaik spektakularnog svjetla i zvuka, piše „La Vanguardia” iz Barcelone
Nakon što je u veljači izabran za najbolju europsku destinaciju, Zadar ne silazi s naslovnica svjetskih medija! Najveći argentinski  dnevnik „Diario Clarín” iz Buenos Airesa, čije objave samo na facebook  stranici prati nevjerojatnih pet milijuna čitatelja, objavio je tako priču o  Zadru popraćenu atraktivnim fotografijama prepoznatljivih zadarskih  znamenitosti i atrakcija.
„Zadar, najbolja europska destinacija u 2016.” – naslov je teksta kojega je samo u prvom danu objave podijelilo nekoliko stotina Argentinaca. Dnevnik iz Buenos Airesa navodi kako je Zadar smješten na jadranskoj obali u Dalmaciji te ga prikazuje kao povijesni hrvatski grad  izvan kruga masovnog turizma.
– Stari grad okružen je zidinama, a nudi mogućnost uživanja u najboljem od Hrvatske: u moru, gastronomiji, klimi i stoljećima vidljive  povijesti, piše argentinski „Diario Clarín”. Najboljim iskustvom u Zadru, navode još Argentinci, drže fantastično uživanje u zalasku sunca  na rivi.
Nisu o Zadru u Južnoj Americi pisali samo Argentinci: najveća novina  u Venezueli „El Nacional” piše u sličnom tonu o ljepotama Zadra i razlozima zbog kojih ga treba vidjeti, a u svega nekoliko sati članak je putem twittera podijelilo na stotinu korisnika koji su u obje Amerike, kao  i u arapskom svijetu, fanatični ljubitelji ove društvene mreže.  
O Zadru se nešto ranije raspisala i „La Vanguardia” iz Barcelone, najveće katalonske novine, koje u sličnom tekstu opisuju ljepote Zadra i  činjenicu kako ga je utjecajni belgijski portal „European Best Destinations” preporučio i izabrao za najbolju europsku destinaciju u 2016.  godini. Kao posebnu atrakciju Katalonci navode Morske orgulje i Pozdrav suncu koji, kako pišu, „stvaraju mozaik spektakularnog svjetla i  zvuka”.
Prisutnost Zadra u svjetskim medijima, njegova popularnost na  društvenim mrežama te, naročito, kod turističkih agenata, turoperatora  i agencija rezultat je kampanje koju već duže vremena uz Grad Zadar  provodi Ured Turističke zajednice grada Zadra i sustav Hrvatske turističke zajednice.