Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

Odluku o promjeni haljine za crveni tepih glumice ponekad donesu u – automobilu

13.03.2011. 23:00
Odluku o promjeni haljine za crveni tepih  glumice ponekad donesu u – automobilu


Ne šaljemo objave javnosti sve do onog trena dok ne vidimo zvijezdu u našoj haljini na crvenom tepihu. Imala sam priliku vidjeti da dečki potaknu glumice da se presvuku samo nekoliko minuta prije odlaska na dodjelu. Jednom se glumica presvukla čak i u automobilu


Elizabeth Musmanno izvršna je direktorica Musmanno grupe te vodeće svjetsko  ime kada je u pitanju oblikovanje strategije modnih  brandova. U više od petnaest  godina globalnog iskustva  Musmanno je surađivala na  međunarodnim medijskim  strategijama za vodeće svjetske modne marke među kojima i Calvin Klein, Vera  Wang, Lagerfeld, Cerutti,  Chloe i Nautica. Svoja iskustva ova izvršna direktorica uskoro će prenijeti i u našoj  regiji, točnije u Beograd gdje  će uz nju na konferenciji „The  corporate communications  experience” koja se održava  od 31. ožujka do 1. travnja  gostovati i drugi značajni govornici iz trenutačno najuspješnijih svjetskih kompanija  poput Sonyja, Ebayja, Twittera i Yahooa. Kakva su iskustva u radu s trenutačno  najvećim holivudskim zvijezdama i što je potrebno da vašu  haljinu odjene netko od njih  na najpoznatijoj dodjeli filmskih nagrada – Oscaru, doznajte u nastavku intervjua.
Što je potrebno da bi  jedna holivudska zvijezda odjenula vašu haljinu?
– To funkcionira uistinu na  različite načine, no generalno  gledajući u modnoj kući postoji savjetnik za slavne  VIP-ovce koji surađuje sa  svim top stilistima i zvijezdama. No, svi kontakti na svijetu neće značiti, ukoliko odjeća nije zadivljujuća.
Koristite li svoje osobne  kontakte sa zvijezdama ili je  isti proces kao kod svih marketinških direktor modnih  brendova?
– Generalno, zvijezde imaju  stilista ili PR tvrtku preko  kojih se dolazi do njih. No,  kada konačno uspostaviš vezu  direktni pristup je postaje  očito rješenje.
Haljine su posebne pa  se ne vraćaju
Što se događa s haljinama  nakon dodjele Oscara? Zadržavaju li ih zvijezde ili se  one vraćaju natrag u modnu  kuću? Daruju li ih modne  kuće možda u humanitarne  svrhe?
– Haljine su posebno  izrađene za zvijezde pa ih one  i zadržavaju. Mnogo puta se  događa i to da se haljina posebno izradi za nekog, no na  kraju je ta osoba niti ne odjene. Konkurencija u odjevanju zvijezda je u posljednjih  pet godina postala jako velika.  Znali bi ostavljati haljine u  hotelu za pojedine zvijezde da  bi nas nakon nekoliko minuta  zvali stilisti pitajući što je to  ostavljeno i od koga. Špijuni  su posvuda i stilisti su jako  oprezni kako se ne bi dogodilo da njihova zvijezda nosi istog dizajnera kao i neka  druga.
Postoji li u povijesti dodjele Oscara slučaj da su dvije  zvijezde nosile iste haljine?
– Prema mom saznanju nisu  na istoj dodjeli, no jednom se  Chanelu dogodila greška u  koracima i dan-danas zadrhtim od straha koliko se to  lako može dogoditi. Tada je  Reese Witherspoon na dodjeli  Zlatnog globusa nosila haljinu  koju je Kristen Dunst obukla  nekoliko godina ranije. Očito  je jedan primjerak dobiven iz  Pariza, a drugi iz New Yorka.  Nije bilo komunikacije između njih, a i njihovi zapisnici  nisu bili potpuni s obzirom da  su se zaposlenici izmjenjivali.  To je razlog zašto u jednoj  globalnoj kompaniji mora postojati samo jedan izvor, jedna  osoba koja će rukovoditi odjevanjem poznatih. To ne mogu raditi lokalni timovi. To je  razlog i zašto su toalete prilagođene baš za pojedinu osobu. Također, poznati nose toalete koje se ne mogu kupiti u  trgovinama kako bi se eliminirale bilo kakve šanse da  se netko pojavi negdje u istoj  haljini koja je kupljene u trgovini.
Koliko porastu prodaje  neke kompanije čije haljine  su viđene na dodjeli Oscara?
– Smisao mode jest izgrađivanje imena i zaista je  nemoguće na kraju izravno  povezati aktivnosti i eksponiranje poput ovog. Naglasak  je na stvaranju imidža, gradnji  imena i dodavanju tog glamura prisutnog kog slavnih i  vašem brandu.
Što se dogodi kada holivudska zvijezda koja nosi  vašu haljinu bude proglašena  najgore odjevenom na crvenom tepihu? Je li publicitet  dobar, bez obzira je li on  pozitivan ili negativan?
– Postoji toliko stvari koji su  izvan kontrole dizajnera, a koje utječu na izgled i kritike.  Kosa, make up, nakit… sve se  to mora uzeti u obzir. To je  rizik, no ukalkulirani rizik u  koji se, po mom mišljenju,  isplati ući.
Je li otkazivanje haljine  trenutak prije dodjele Oscara  česta praksa i što se događa  tada?
– Niti jedna glumica na svijetu ne zove samo jednu modnu kuću. Tako da se apsolutno troši novac na izradu  haljine, na put tima krojačica  u nadi da će vaša haljina biti  najbolja. No, ne šaljemo objave javnosti sve do onog trenutka dok ne vidimo zvijezdu  u našoj haljini na crvenom  tepihu. Imala sam priliku vidjeti da dečki potaknu glumice  da se presvuku samo nekoliko  minuta prije odlaska na dodjelu. Jednom se glumica presvukla čak i u automobilu. Tako  da nikad ne šaljemo nikakve  proglase, sve dok ne ugledamo našu haljinu na crvenom tepihu.
Svaka zvijezda –  posebna
Jeste li zaduženi za cijeli  styling ili je vaš cjelokupni  posao usmjeren samo na haljinu?
– Samo na haljinu. Stilist  kojeg zapošljava zvijezda  osobno zadužen je za nakit,  cipele te ju savjetuje koju bi  frizuru i „make up” trebala  odabrati.
Jesu li haljine prethodno  napravljene ili ih dizajneri  posebno izrađuju za zvijezde?
– Ovisi o kojoj dodjeli nagrada se radi, no ukoliko se  radi o dodjeli Oscara sve je  prilagođeno.
S kojima zvijezdama je  najteže surađivati?
– NIKAD neću kazati.
Koja vam je haljina s  dodjele Oscara omiljena?
– Više volim avangardne  trenutke, kao i većina ljudi u  modnom biznisu. Volim Tildu  Swinton. Iako znam da ona  nije tipična seks bomba koju  preferira većina javnog sektora, poštujem njezin osjećaj  za provokativno odjevanje na  granici. Ona je prava ikona  stila.
Recite nam malo više o  vašoj suradnji sa zvijezdama  poput Keire Knightley, Michelle Williams i Rachel  Weisz.
– Ovo je dobar primjer kako  se proces mijenja sa svakom  zvijezdom i svakim događajem. Nema točno  određene formule, jer radiš s  različitim stilistima, različitim  modnim dizajnerima te s intenzivnim rasporedima u kojima svatko putuje stalno u  različite vremenske zone.
Za Keiru smo direktno radili s modnom stilisticom Rachel Zoe. Ona nam je pojasnila te koje boje Keira  točno želi imati na sebi te  naglasila kako je glumica  zainteresirana za vrlo glamuroznu i sofisticiranu haljinu.  Napravili smo skicu koja je  potom odobrena nakon čega  je uslijedilo šivanje prema  Keirinim mjerama. Keira je  letjela iz Londona prema Los  Angelesu, mi smo poslali haljinu iz New Yorka u Los Angeles tako da je nismo niti  upoznali. Čuli smo da je haljina pristajala savršeno i kada  ju je odjenula svi su znali da je  to “ta”. Bio je to jako jednostavan proces. Keira je nakon toga dala tu haljinu na  aukciju u dobrotvorne svrhe,  što je bilo vrlo otmjeno.
Što se tiče Michelle, susreli  smo se s njom nekoliko puta  budući da je živjela u New  Yorku. To je više bila zajednička suradnja između Vere  (Wang, pr. a.) i Michelle te  njihovog razgovora što bi bilo  najbolje za nju. Heath Ledger  je bio uistinu drag dolazeći s  Michelle u studio i radeći svima pića kada smo ih posjećivali u njihovom domu u  Brooklynu. Nismo znali da će  nositi crveni ruž i svima se to  svidjelo. Bila je predivna u toj  haljini. Koji par… Tužno je  to.
Rachel je nježna otmjena  Britanka s kojom je tako lako  raditi. Ona izgleda predivno u  svemu. Raditi s njom je istinsko zadovoljstvo, bez zadrške. Sjećam se da je sama  otišla na dodjelu Oscara i vratila se sljedeći dan. Kao da je  to jedan običan dan u životu  ove mame, ništa posebno. Volim ju zbog toga.