Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

Neposredan prikaz najboljega što nosi predanost i jasna umjetnička vizija

14.02.2017. 23:00

U staklu zajedno, naslov je izložbe Antona Vrlića i studenata Akademije likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu otvorene jučer u Muzeju antičkog stakla. Riječ je o izložbi održanoj prošle godine u muzeju Mimara.
Dr. sc. Ivo Fadić, ravnatelj Muzeja antičkog stakla, istaknuo je kako se već sedam godina u MAS-u održavaju tematske izložbe suvremenih umjetnika, kojima je medij izražavanja staklo.
– Uz takve tematske izložbe veoma često se održavaju i demo i praktične radionice studenata i građanstva. Najplodniju suradnju Muzej antičkog stakla je tijekom proteklih godina imao s profesorom Antonom Vrlićem. Već niz godina Vrlić svojim je umjetničko -pedagoškim radom vezan uz aktivnosti demo radionice za obradu stakla u našem muzeju . Izložbom “U staklu zajedno” nastavlja se dugogodišnja uspješna i dobra suradnja s ovim vrsnim umjetnikom i njegovim studentima s Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu i s Akademije primijenjene umjetnosti u Rijeci. Susreti su započeli 2010. godine s prvom Antunovom izložbom u MAS-u, “Stakleni gradovi”. Već od sljedeće godine u muzejskoj staklarskoj radionici nižu se organizirane četverodnevne aktivnosti sa studentima obje akademije, istaknuo je dr. Fadić, napomenuvši kako su staklarske radionice vođene uz asistenciju muzejskog majstora staklara Marka Štefanca.
Uz spomenute radionice i izložbu Vrlić se predstavio s još jednom vrlo zapaženom izložbom, “Staklarij”. Ovaj umjetnik je zahvalio ravnatelju Fadiću i svim djelatnicima muzeja koji su pomagali prilikom radionica i izložbi.
– Studenti su imali priliku raditi sa staklom iz vatre. Mnogi su se, potaknuti ovim radionicama, nastavili baviti staklom. Mislim da će izložba i Zadru i publici biti od interesa, istaknuo je Vrlić.
Ravnatelj MAS-a je istaknuo plodnu suradnju ovog muzeja s muzejom Mimara, čija je ravnateljica Lada Ratković-Bukovčan otvorila jučerašnju izložbu. Ona je istaknula kako su ostvarenja studenata ALU-a, koje kroz kolegij Tehnike i umjetnost stakla već 15 godina vodi ugledni hrvatski suvremeni umjetnik Anton Vrlić, koja su sljubljena na ovoj izložbi s njegovim djelima, neposredan i dojmljiv prikaz najboljega što predanost i jasna umjetnička vizija nose.
– Anton Vrlić u svom je staklenom svijetu siguran i nezaustavljiv putnik, sanjar. Izložba pokazuje bljesak talenata sadašnjosti i sigurnu, nezaustavljivu opojnu budućnost, istaknula je Lada Ratković-Bukovčan.
Izložba ostaje otvorena do 25. travnja.