Nakon što je nestao Elan Obrovac, po svemu sudeći uskoro bi trebala nestati i njegova nasljednica Navalia. Barem tako misle radnici, koji su se ovih dana ponovno obratili javnosti zbog neisplate plaća. No u međuvremenu, poslovne aktivnosti odvijaju se u Gospodarskoj zoni Grabi u Poličniku, ali je tvrtka više postala poznata po nezadovoljstvu radnika, nego po plovilima za koje nekad dobijala priznanja.
– Prije godinu i pol dana vlasnik Elana je promijenio ime u Navalia d.o.o. Obrovac, da bi kupio vrijeme i prikrio nečasne radnje. Većinu radnika je poslao na burzu rada,ostao im dužan četiri plaće i otpremnine onima koji ostvaruju pravo na istu. Predstečajna nagodba nije prihvaćena, a vlasnik Matjaž Avšič, inače slovenski državljanin, u proteklih je mjesec, dva iz pogona u Obrovcu izvezao kalupe, opremu, alate i strojeve te sve prevezao u poslovnu zonu u Poličniku, gdje je od nedavno započeo proizvodnju jahti u iznajmljenim prostorima NEC-a. Iako im nije isplatio plaće i otpremnine, nekoliko radnika je pristalo raditi, govore bivši radnici Elana, koji navode kako po propasti Navalije Avšič nije otvorio pogon na svoje ime, te sad posluje pod imenom Beta Charter Sukošan.
Naravno, direktor Matjaž Avšič ima suprotno mišljenje od radnika koji ga prozivaju.
– Tvrtka je morala promijeniti ime u Navalia jer je u međuvremenu izgubila licencu za upotrebu imena Elan. Trenutačno se vodi spor s FIN- om zbog kršenja triju hrvatskih zakona u našem postupku predstečajne nagodbe. Što se tiče prozivki za plaće, moram reći da smo mi isplaćivali minimalac i da smo dužni svega 500 kuna razlike po zaposleniku. To je u konačnici iznos od oko 2000 eura. Istina, otpremnine radnicima nisu isplaćene jer za to nije bilo financijskih mogućnosti, rekao je Avšič.
Taj poduzetnik kaže da je iz pogona u Obrovcu iznosio samo smeće i to po nalogu inspekcije te da su kalupi tamo ostali. U Poličniku je iznajmio opremu da bi, prema njegovim riječima, platio otpremnine. Za odlazak iz Obrovca, Avšič proziva i lokalnu vlast, kojoj je svaki mjesec, na ime komunalnog doprinosa, morao plaćati 4000 eura. U Gradu Obrovcu se nam ovaj podatak neformalno potvrdili, objašnjavajući da je Elan, a kasnije Navalia, koristila veliku proizvodnu površinu.
najnovije
najčitanije
Scena
TUŽNA VIJEST
Odlazak legende: Preminuo novinar i urednik Damir Matković
Zadar
ZADARSKI FOTOGRAF
Zadarski lovac na munje: ‘Izlazak na teren kada počne grmjeti i sijevati nije pametan potez…’
Scena
NOVI KVIZ
‘ZAMIŠLJEN JE KAO LIGA PRVAKA’ Tarik Filipović najavio mega kviz na razini regije
Scena
nezaboravno iskustvo
Zsa Zsa s dečkom otputovala u Ameriku: ‘Ovo morate doživjeti!’
Košarka
Prvenstvo Dalmacije u košarci do 11 godina
Drugo mjesto za ŠK Zadar
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Crna Kronika
NAPAD