Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Koristite logo najbolje destinacije!

17.05.2016. 22:00
Koristite logo najbolje destinacije!


Prve procjene izravnog učinka pobjede na EBD izboru više su nego očite: svjetski mediji raspisali su se o Zadru, posjećuju ga televizijske ekipe, novinari iz cijelog svijeta te domaći i inozemni turoperatori
Kada je odlazio iz Zadra s ceremonije proglašenja najbolje europske destinacije, direktor belgijskog “European Best Destinations” (EBD) portala Maximilien Lejenue, koji je osmislio i organizirao izbor, poručio je svim zadarskim turističkim djelatnicima: “Logotip EBD koristite slobodno i što u većoj mogućoj mjeri. Nagrada zato i postoji”. Prenoseći iskustva ranijih pobjednika – Porta i Bordeauxa – Lejenue je ciljao na značajan porast ukupnog turističkog prometa i sveprisutnost EBD vizuala u portugalskoj i francuskoj destinaciji. Dakle, na aerodromima, jumbo plakatima, gradskim ulicama, restoranima, caffe barovima, hotelima, kampovima, apartmanskom smještaju, čokolaterijama, slastičarnicama, buticima. Zapravo, gdje god je moguće. Prve procjene izravnog učinka pobjede na EBD izboru više su nego očite: svjetski mediji raspisali su se o Zadru, posjećuju ga televizijske ekipe, novinari iz cijelog svijeta i, naročito važno, domaći i inozemni turoperatori.
– Mislim da je to pravi pokazatelj onoga što će se tek pisati ili gledati o Zadru tijekom ove godine u inozemnim medijima, a što je velikim dijelom došlo radi ove nagrade. Takvu medijsku prisutnost i zanimanje turističkih agencija i turoperatora naš Ured ne bi mogao sam priuštiti ili osigurati, kaže direktor zadarskog TZ-a Ante Rados.
Jedinstvena prilika
Takav interes domaćih i inozemnih gostiju prvi su prepoznali najozbiljniji zadarski turistički igrači. U Arsenalu su, primjerice, svakodnevnu poslovnu komunikaciju ili takozvane newslettere ukrasili logotipom “Zadar, European Best Destination 2016.”, dok se svaka konferencija, festival, kongres ili bilo koji značajan događaj u povijesnom ambijentu multifunkcionalnog centra organizira s logotipom EBD-a.
– Nagrada EBD je Zadru zaista dobro došla, jer bez jake destinacije nema ni uspješnog rada. Ljudi prije svega biraju destinaciju po nekom kriteriju, a potom i sadržaj koji u njoj postoji, kaže Anamarija Portada iz Arsenala, navodeći kako je ta činjenica odmah prepoznata kao jedinstvena prilika:
– Kada oglašavamo organiziranje poslovnih grupa ili kongresa, čime se također bavimo, sve pozivamo prvo u Zadar kao najbolju europsku destinaciju, a potom i kod nas.
Upravo jučer u Arsenalu je počeo “Destinacijski Forum” na kojemu su, među ostalima, gostovali ministar turizma Anton Kliman i direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić, a na činjenicu njihovog gostovanja u najboljoj europskoj destinaciji za 2016. godinu neće ih trebati previše podsjećati.
– Uz naš logotip na velikom monitoru bit će projiciran i logotip EBD-a, kaže Portada.
Pinija s logom na sajmovima
Logo EBD-a nije prisutan samo u gradu, već i u cijeloj zadarskoj regiji. Hotel Pinija u Petrčanima odmah je nakon proglašenja Zadra kao najbolje europske destinacije na svojim novim turističkim brošurama otisnuo EBD logotip i – otišao u Berlin. Nakon gostovanja na najvećem europskom turističkom sajmu brošura Pinije obišla je još neke sajmove upoznajući buduće goste s činjenicom kako će doći u najbolju europsku destinaciju.
– Mislim kako je riječ o iznimno dobroj stvari za Zadar. Reakcije ljudi na sajmovima su pozitivne i doprinose kvalitetnijoj percepciji cijele regije, ističe direktor Pinije Hrvoje Anić.
Jasno, izbor destinacije za provođenje odmora ovisi o mnogo čemu. Bira se, kaže nam Anić, prije svega država, pa onda neko određeno mjesto te na koncu i smještaj, ali doživljaj neke destinacije u startu je ljepši i privlačniji kada nosi laskavu titulu poput EBD-a.
 – Slažem se. Jedna takva pozitivna informacija gostima ulijeva povjerenje, poantira direktor “Pinije”.