Za liniju Poluotok-Crno koristi se Mercedes Citaro, no za liniju Poluotok-Arbanasi to nije moguće zbog širine autobusa te se zbog toga koristi stariji autobus Mercedes 305 koji je nešto uži, a i s njim vozači imaju problema pri prolasku Arbanasima, ističe Erslan
Liburnijin autobus starije proizvodnje, koji se često može vidjeti kako prometuje Poluotokom, sve više izaziva negodovanje građana koji se u njemu nađu. Ponajviše jer nije primjeren za uređenu i turistički orijentiranu staru gradsku jezgru, a s obzirom da je ostatak gradskog voznog parka moderniziran, građani se čude odabiru upravo ovog autobusa za najatraktivniju gradsku liniju.
Razlog se krije u problemima pri prometovanju na dionici kroz Arbanase, doznajemo od Slobodana Erslana, voditelja prometno-operativnog sektora u Liburniji.
– U cijelom gradu imamo 99 posto niskopodnih klimatiziranih autobusa marke Mercedes Citaro, no za prometovanje Arbanasima koji su uključeni u liniju koja prometuje i Poluotokom, ne možemo koristiti tu vrstu zbog problema u prolasku, pojašnjava Erslan.
Naime, Poluotokom prometuju dvije linije i dva autobusa. Za liniju Poluotok-Crno koristi se Mercedes Citaro, no za liniju Poluotok-Arbanasi to nije moguće zbog širine autobusa te se zbog toga koristi stariji autobus Mercedes 305 koji je nešto uži, a i s njim vozači imaju problema pri prolasku Arbanasima, ističe Erslan.
– Zbog neprikladno parkiranih automobila s novijim širim autobusima jednostavno ne možemo proći. Pokušavali smo preko vikenda kada je manja gužva u Arbanasima koristiti autobuse Citaro, no svejedno je to rezultiralo s desetak razbijenih retrovizora jer je kolnik preuzak.
Zbog tog problema u Liburniji su razmišljali o alternativi u vidu kupnje nekog drugog užeg, no novijeg autobusa, ali njih jednostavno nema u ponudi, kaže Erslan.
– Trenutačno se na tržištu autobusa za gradski prijevoz nudi isključivo Citaro i jednostavno nema opcije koja bi zadovoljila naše potrebe, kazuje Erslan, dodajući i to su u Liburniji razmišljali da Mjesnom odboru Arbanasi predlože novu trasu koja bi išla cestom od Kolodvora do Punte Bajlo, a koja je dovoljno široka za korištenje novih autobusa, no za to je potrebna zajednička odluka svih strana, jer Liburnija za to nema ovlasti.
– Netko bi od građana na to pristao, netko ne bi jer bi im tada trebalo duže do autobusne stanice. Trebalo bi stoga u dogovoru s Gradom Zadrom u Mjesnom odborom Arbanasi napraviti javnu raspravu i vidjeti što je najbolje. Do tada, nažalost, ostaje ovako kako jest, zaključuje Erslan.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
AMNESTY INTERNATIONAL
“Hrvatska i dalje nasilno vraća migrante, ograničava pobačaj, a Romi i Srbi su diskriminirani”
Ostali sportovi
Marcel Hirscher
Skijaška legenda planira povratak, ali pod drugom zastavom
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Style
seljačka tržnica
Uživajte u okusima i mirisima proljetnih namirnica
Zadar
Dan otvorenih vrata
Tamo gdje je potreba, tamo pomažu Lionsi
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Crna Kronika
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA