Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

Ponudu će oživjeti i “mrtvo more”

Autor: Velimir Brkić

19.08.2013. 22:00
Ponudu će oživjeti i “mrtvo more”

Foto: Velimir BRKIĆ



 S obzirom na odlične ovosezonske rezultate, koji hotel Adriju u Biogradu na Moru svrstavaju među najtraženije i najpopunjenije hotele na širem zadarsko-biogradskom području, o poslovanju, motivima dolaska gostiju, kvaliteti ponude te novim ulaganjima u dodatne sadržaje razgovarali smo s direktorom hotela Markom Mijićem, dipl. turističkim komunikologom.
Činjenica je da hotel Adria ostvaruje odlične rezultate prvenstveno zbog velikih ulaganja u sadržaje i kvalitetu ponude što su prepoznali gosti s gotovo svih značajnijih europskih emitivnih tržišta. Prošle godine tržištu je ponuđeno 70 novoizgrađenih i moderno opremljenih smještajnih jedinica. Ove godine otvoren je novi vanjski bazen s aqua-parkom te polivalentna sportska dvorana, kazao je Mijić, iskusni zadarski turistički djelatnik koji je na čelu biogradskog hotela Adria od Uskrsa 2011. godine.
Naredne sezone će uz konfekcijsko uređenje jednog dijela kapaciteta ponudu hotela obogatiti “mrtvo more”, kao jedinstven primjer takve ponude na ovom području, čiji mineralni sastojci doprinose podizanju raspoloženja i opuštanju ljudskog tijela.
– U suradnji s poliklinikom K-centar iz Zagreba otvara se centar za rehabilitaciju i regeneracijsku medicinu koji će nuditi jedinstveni program rehabilitacije i regeneracije temeljen na MBST metodi. Radi se o znanstveno dokazanoj metodi kojom se pomoću dobro poznate tehnologije nuklearne magnetske rezonance potiče regeneracija hrskavice i formiranje kosti te regeneracija kože. Stručnim programima sportašima će u fazi priprema biti omogućen brzi oporavak, nakon napornih treninga i sportskih nastupa, a ostali programi uključivat će prevencije i liječenja osteoporoze te liječenja osteoartritisa, reumatskog artritisa, kroničnih bolova u leđima i drugih kroničnih koštano-zglobnih bolesti kombinacijom MBST-a, biomehaničke, izokinetičke i drugih vidova fizikalne terapije, ističe Mijić.
-. Nakon već sada odrađenih pregovora s našim strateškim partnerima i planom predviđenih novih ulaganja budućnost Adrije je vrlo optimistična. Osim produženja postojećih ugovora s dosadašnjim partnerima, raduje činjenica da se javljaju novi koji žele poslovno surađivati s hotelom Adria. Uz agencijske goste, koji čine oko 80 posto ukupnog godišnjeg prometa, u narednom razdoblju očekujemo veći broj grupa kojima je Biograd usputna destinacija na proputovanju prema južnim jadranskim destinacijama. Veliki pomak očekujemo na planu individualnih dolazaka, a rast prometa predviđen je i s domaćeg tržišta, jer osim “škole u prirodi”, i gosti “treće dobi” postaju nezaobilazni segment u ukupnom turističkom prometu. Vjerujemo da su tako dobre najave utemeljene na kvalitetnoj i raznovrsnoj ponudi hotela Adria, jer poznato je, da gosti ne traže samo sunce i more, nego sve više apostrofiraju aktivni odmor, pa će tako bolje rezultate bilježiti hoteli koji gostima nude razne sportsko rekreacijske, animacijske i kulturne aktivnosti za razliku od drugih hotela, koji su se pretvorili u svojevrsne spavaonice i svoju ponudu temelje isključivo na ponudi grada. Budućnost takvih hotela je neizvjesna sve dok tržištu ne ponude nešto novo i kvalitetno, adekvatno trendovima i potražnji, zaključuje Mijić.