Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Muzejski izlošci na internetu, vodič na smatrphoneu

20.05.2011. 22:00
Muzejski izlošci na internetu, vodič na smatrphoneu


Logo se sastoji od pletera sa sarkofaga iz crkve sv. Donata koji je izložen u Arheološkom muzeju. Pleter je „smotan” u četverolist koji tvori križ, i položen je na „isprani” krug. Zaštitna boja muzeja je kraljevska, mistična i intrigantna ljubičasta, kako kaže ravnatelj Smiljan Gluščević


Arheološki muzej jučer je predstavio mobilni  vodič i novu web stranicu koja  je još u izradi. Muzej odnedavno ima novi logo i zaštitnu  boju. Logo se sastoji od pletera sa sarkofaga iz crkve sv.  Donata koji je izložen u Arheološkom muzeju. Pleter je  „smotan” u četverolist koji  tvori križ, i položen je na „isprani” krug. Zaštitna boja  muzeja je kraljevska, mistična  i intrigantna ljubičasta, kako  kaže ravnatelj Smiljan  Gluščević.
– Mobilni vodič dostupan je  na svakom smartphoneu koji  je postao standard, očekujemo da će ih kroz par godina svi  imati. Izlošci su posebno označeni i kad ih se odabere,  preko smartphonea može se  čuti njihov opis. To vrijedi i za  neke vrijednosti ispred samog  muzeja, dijelove Foruma i samu crkvu sv. Donata, eponimni znak grada Zadra, po  kome je prepoznatljiva i cijela  zemlja.
Web stranica zadarskog Arheološkog muzeja bit će dostupna i preko iznimno popularnih društvenih mreža,  Facebooka i Twittera.  Posjetiteljima stranice bit će dostupan i kutak za informiranje  na kojem će moći postaviti  pitanja, na koja će dobiti  stručni odgovor.
Na internetskoj stranici muzeja objavljivat će i časopise  Diadora i Asseria, a razne  publikacije također će se moći  kupiti preko interneta.
Nedjeljko Tišler, direktor  tvrtke Astarta plus koja je  napravila „mobile guide” istaknuo je široke marketinške  mogućnosti mobilnog vodiča,  kao i to da je on za krajnje  korisnike potpuno besplatan.
Muzej će uskoro imati i nove posjetnice, memorandume  i promo materijal s novim logom, a preko internetske stranice moći će se kupovati ulaznice za muzej i suveniri. Na  web stranici radi se od siječnja, a Gluščević očekuje  kako će ona biti gotova u  lipnju.
– Želimo muzej i njegov  postav dodatno približiti posjetiteljima i struci, i proširiti  informadije o velikom i  značajnom kulturnom i arheološkom blagu.