Subota, 20. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

Snažan iskorak hrvatske turističke ponude kreće iz Zadra

22.09.2016. 22:00
Snažan iskorak hrvatske turističke ponude kreće iz Zadra


Luksuzni turizam u Hrvatsku stiže preko Zadra. Nekadašnja tvornica likera Maraska trebala bi do proljeća 2019. postati Hyatt Regency Zadar Maraska, prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj, a prezentacija tog projekta održana je jučer u nekadašnjoj upravnoj zgradi Maraske. Uz hotel kapaciteta 130 soba, investitor Dogus grupa, namjerava izgraditi 115 luksuznih rezidencija te komercijalni dio s ekskluzivnim trgovinama, restoranima i cafe barovima.
Regionalni direktor Dogus grupe u Hrvatskoj Burak Baykan rekao je kako je ulaganje u hotel, rezidencije i popratne sadržaje vrijedno 100 milijuna eura, a nakon što hotel bude završen ulaganje Dogus grupe u Hrvatskoj doseći će 350 milijuna eura.
– Početak gradnje očekujemo početkom sljedeće godine, a završetak građevinskih radova u 2018. Zajedno s Hyattom radit ćemo na transformaciji stare tvornice pića Maraska u hotel koji će gostima ponuditi najvišu razinu usluge. Time će se otvoriti 170 radnih mjesta u hotelu i dodatnih 200 u sekundarnim sadžajima. Uvjereni smo da će brend poput Hyatta značajno pridonijeti atraktivnosti grada Zadra kao destinacije, ali i ukupnom razvoju turističke ponude Hrvatske, kao i njenom pozicioniranju u segmentu luksuznog turizma. Hotel će pratiti rezidencije i komercijalni dio koji će biti otvoren svim građanima Zadra, naglasio je Baykan.
Hyatt Regency Zadar Maraska ulazak je brenda Hyatt ne samo u Hrvatsku, nego je i prvi takav hotel na Jadranskoj obali, a nakon Zadra takvi hoteli gradit će se i u Zagrebu i Splitu.
– Ovaj hotel nalazi se na najboljoj lokaciji u gradu. On predstavlja ekonomski alat za Zadar i državu i početak stvaranja nove generacije hotelijera. Našim gostima namjeravamo pružiti vrhunski smještaj i usluge koje su Hyatt Regency učinile uspješnim i prepoznatljivim širom svijeta. Želimo biti i dobar susjed lokalnoj zajednici te pridonijeti osnaživanju turističkog profila Hrvatske, rekao je regionalni potpredsjednik Hyatt International Hotels and Resortsa Jacques Morand.
Dogusova investicija u Maraskin prostor ostavit će otisak u cijelom prostoru, a plod je 20-godišnje suradnje s Hyattom u Turskoj. Kako je istaknuo predsjednik Dogus turizam grupe Naci Baserdem ovo nije prvi iskorak Dogusa u turizmu i ugostiteljstvu gdje su prisutni diljem Europe i svijeta naglasivši kako Hrvatska ima velike mogućnosti za razvoj luksuznog turizma.
Isto je potvrdio i predsjednik uprave Dogus grupe Hüsnü Akhan, podsjetivši kao je prvi projekt bio današnja D-marina u Šibeniku. Za Hotel Maraska je rekao kako je komplementaran gradu Zadru, najavivši još veći opseg investicija u Hrvatskoj.
Podršku projektu dao je jučer u Zadru i tehnički ministar turizma Anton Kliman poručivši vlasniku Dogus grupe Feritu Sahenku da kad netko ovoliko investira u Hrvatsku on više nije investitor nego prijatelj. Kliman je rekao da je prije mjesec dana, kad je vidio ovaj projekt, mogao reći samo: “Vau!” Također je zahvalio zadarskom gradonačelniku Božidaru Kalmeti za pozicioniranje Zadra na turističkoj karti Europe.
– Mi u ministarstvu opredijelili smo se da potičemo izvrsnost kroz drugačiji vid turizma od ovog. Stoga naš turizam trebamo dignuti na bolju isplativost, posjećenost i veći broj turista koji više troše. Upravo ovakav projekt je na tom tragu. Dovoljno smo mali da ne smijemo biti prosječni u bilo kojem sektoru, a napose u turizmu, rekao je hrvatski ministar.