Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Strani novinari prepoznaju zadarsku regiju kao top destinaciju

23.03.2017. 23:00
Strani novinari prepoznaju zadarsku regiju kao top destinaciju


Zadarska županija se prema podacima iz sustava eVisitor za 2016. godinu po ostvarenim dolascima gostiju nalazi na 5. mjestu, dok se prema ostvarenim noćenjima nalazi na 4. mjestu u Republici Hrvatskoj. Tijekom protekle godine imali smo i jako puno aktivnosti, najviše u posljednjem tromjesečju, tako da možemo biti zadovoljni izvršenjem programa rada za 2016. godinu, rekla je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije na Skupštini, nakon čega je iznijela najvažnije stavke iz godišnjeg financijskog izvješća o poslovanju TZ Zadarske županije za prošlu godinu.
Rashodi za radnike 1,1 milijun kuna
– U ukupne rashode uključeni su troškovi tiskanih brošura u 2016. vrijedni 101.044,50 kuna, koje se vode na zalihi kao i trošak za palaču Cedulin u iznosu od 48.189,83 kuna koji su plaćeni do 31. prosinca 2016. Nisu obuhvaćeni troškovi tiskanja brošura od 28.112,50 kuna niti trošak za Cedulin u iznosu od 451.810,17 kuna jer su plaćeni 4. siječnja 2017. Dodatnim odlukama Turističkog vijeća odobrena je potpora dogadanjima D-Marin Farr 40 Zadar Regatta te Adventu u Zadru, za koji zbog realizacije koja prelazi u iduću godinu, isplata nije realizirana u 2016. godini, iznijela je Kadija, dodajući kako je za administrativne rashode utrošeno 1.524.786,91 kuna, što odgovara planu. Napomenula je kako su rashodi za radnike iznosili 1.122.678,62 kuna, što je 1% više od plana, a za 1% više utrošeno je, kako je kazala, i za poslovanje Turističkog ureda – ukupno 357.614,31 kuna.
– Za izvršenje zadaća je utrošeno 3.674.322,79 kuna, što je 70,67% od sveukupnih rashoda te 6% manje od plana. TZ Zadarske županije sredstvima raspolaže sukladno programu rada, odlukama tijela turističke zajednice te ovlastima. Imamo dva žiro računa kod OTP Banke od kojih je jedan otvoren krajem kolovoza 2013. radi transparentnog prikupljanja sredstava za promotivnu kampanju Ryanair te uplaćivanja Zračnoj luci Zadar, izvijestila je Kadija te potom nabrojila vrijedne projekte putem kojih se zadarska regija afirmira kao poželjna destinacija kao što su Zadar Bike Magic, Zadar Trail, Welcome i Welcome Rural.
Višak prihoda
– Sve je više gostiju iz zemalja udaljenih dva sata, odnosno šest sati vožnje, kao što su Slovenija, Austrija, Njemačka, Švicarska, Velika Britanija i Irska. Kroz pojačan e-marketing putem različitih digitalnih platformi i društvenih mreža zabilježeno je daljnje povećanje broja posjeta na internet stranicama – Display oglašavanje u vodećim medijima, na Facebooku i Google-u, mobilnim uređajima, izvijestila je Kadija pohvalivši se ujedno velikim interesom stranih novinara i članaka koje su objavili te još uvijek objavljuju o zadarskoj regiji kao top destinaciji koju vrijedi posjetiti. Kadija je iznijela i podatke o dolascima i noćenjima tijekom prošle godine koji su zadovoljavajući, u porastu i s tendencijom rasta u ovoj godini.
Kadija je izvješće završila iznošenjem podataka o ukupnim rashodima koji su bili planirani u iznosu od 5,9 milijuna kuna, a ostvareni u iznosu od 5,2 milijuna kuna, što je za 12 %manje od plana.
– Na kraju 2016. godine je ostvaren višak prihoda od 851.682,38 kuna. Zbog prijenosa prihoda iz prethodne godine TZ Zadarske županije na kraju godine raspolaže s 2.451,869,97 kuna, a što je za 52% više od planiranog, zaključila je Kadija.