Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Gradi se velecentar s poznatim brandovima

Autor: Katina Vrsaljko

24.05.2009. 22:00
Gradi se velecentar s poznatim brandovima

Foto: Ivan JAMIČIĆ



Prvotna investicija je po izračunima trebala iznositi oko 60 milijuna eura, no u tijeku su neke preinake na projektu, pa će o njima ovisiti konačna investicija, rekao je Grgur Jolić, direktor Supernova holdinga


Na Vrilu kod Veletržnice započeli su zemljani radovi koji prethode izgradnji trgovačkog centra Supernova, u kojem bi se trebali otvoriti dućani poznatih svjetskih brandova i Obi, najveći njemački lanac za građevinski materijal i kućne potrepštine.
Kako se još nisu zaključili svi ugovori, direktor Suprenova holdinga, Grgur Jolić, nije želio govoriti o ukupnoj investiciji i o veličini površine na kojoj će se nalaziti.
– Prvotna investicija je po izračunima trebala iznositi oko 60 milijuna eura. No, u tijeku su neke preinake na projektu, pa će o njima ovisiti konačna investicija. Kad se zaključe svi ugovori, kroz tjedan dana javnost ćemo obavijestiti o svemu, rekao je Jolić.
Gradsko vijeće Zadra prošle je godine usvojilo detaljni plan uređenja za područje pod nazivom Vrilo i prema njemu se predviđa gradnja trgovinskog velecentra na 35 tisuća četvornih metara, zelene površine u sklopu kojih je i izmješteni kanal, a čak 45 tisuća četvornih metara predviđeno je za prometnice i parkirališta. Za pristupnu cestu Grad je odobrio 7 milijuna kuna.
Supernova holding je brand koji djeluje unutar koncerna M2 iz Graza, a svoje centre ima u Ljubljani, odnedavno u Slavonskom Brodu, a u izgradnji je veliki centar u Buzinu kraj Zagreba. Navodno se u centar u Buzinu ulaže 500 milijuna kuna, a trebao bi otvoriti 5.000 radnih mjesta.
Ono što će najviše oduševiti obožavatelje “shoppinga” jest to što će se u Supernova centru na Vrilu otvoriti poznati dućani kojih trenutno nema u Zadru, pa će se možda naši “šopingholičari” rjeđe odlučivati na putovanja s tom namjerom.
Kako kupovni centri sve više postaju poprišta najvažnijih društvenih događanja u nekom gradu, Zadrani će biti sretni što su i oni bogatiji za još jedan i to na samom ulazu u grad. Kako je krenulo, mogao bi i Zadar uskoro postati jedna od hrvatskih “shopping-meka”.