Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Imamo najveći turistički katalog na svijetu

Autor: Irena Jurjević

26.06.2013. 22:00
Imamo najveći turistički katalog na svijetu

Foto: Marin GOSPIĆ



Težak više od 110 kilograma, veličine 1,7×1,3 metara, s više od 350 stranica i 800 četvornih metara papira – impresivne su brojke najvećega hrvatskog kataloga „Neodoljiva Hrvatska” te, nadajmo se i svjetskog kataloga, budući da je u tijeku proces prijavljivanja za ulazak u Guinnessovu knjigu rekorda. Trenutačno vlasništvo nad rekordom, najvećim katalogom na svijetu, drže Nijemci.
Predstavljanje ovoga nesvakidašnjeg pothvata, uz prigodni piknik s ninskim šokolom i fritulama, održano je jučer pored krunidbene crkve svetog Nikole, najprepoznatljivijeg simbola grada Nina, kada se mogao promotriti i primjerak naslovnice na kojoj se za razliku klasičnih turističkih vodiča nije nalazila fotografija nekog mjesta, već stilizirana šahovnica sastavljena od svih hrvatskih mjesta i naselja, njih sedam tisuća.
– Gledali smo što staviti, a da predstavlja cijelu Hrvatsku. Smatrali smo da se ona treba predstavljati u cjelini i da bi fotografija samo jednog mjesta mogla biti kontraproduktivna. Kontaktirali smo geodetsku upravu, ona nam je ispostavila dopis imena i ta imena su onda postavljena u stiliziranu šahovnicu, pojasnila je idejna začetnica, autorica i voditeljica projekta Sunčana Matić. Taj podatak ih je inače koštao osamsto kuna, doznali smo.
Crkvu sv. Nikole odabrali su, kazala je, jer se radi o najprepoznatljivijem simbolu. Naime upravo su se s krunidbom na ovom mjestu hrvatski kraljevi predstavljali u svome puku, pojasnila je jučer direktorica Turističke zajednice Grada Nina Marija Dejanović, dodajući kako je predstavljanje kataloga Neodoljiva Hrvatska je još samo jedan od dragulja na kruni grada Nina, gdje su stolovali hrvatski kraljevi.
– Nin je veličinom mali, ali povijesno veliki grad koji je prepoznat i kao destinacija idealna za predstavljanje značajnih znanstvenih i kulturnih projekata u autentičnom okruženju. Odabirom Nina kao lokacije predstavljanja kataloga „Neodoljiva Hrvatska” sustavno gradimo poziciju održivog turizma pod prizmom prepoznatljivog brenda EDEN. Time Nin, kao pravi turistički biser predstavljen i u katalogu “Neodoljiva Hrvatska”, između ostalog potiče razvoj specifične niše poslovnog turizma, naglasila je Marija Dejanović.