Predsjednik Turističke zajednice Grada Zadra Branko Ganzulić primijetio je da se sastanku nisu odazvali predstavnici hotelijera jer jedan od najbitnijih nedostataka zadarskog turizma, upravo je izostanak kvalitetnih hotelskih kapaciteta
Stanje u turizmu Zadra bilo je predmet jučerašnjeg sastanka radne skupine zadužene za izradu Strategije razvoja grada Zadra za razdoblje od 2013. do 2020. Riječ je o dokumentu, swot-analizi stanja u Zadru, kojeg za razliku od Županije, Grad nije u obvezi izraditi, ali je prema riječima dogradonačelnika i koordinatora radnih skupina Darka Kasapa, vodstvo Grada Zadra procijenilo da je njegova izrada nužna kako bi se što lakše „povukla” EU sredstva.
Nositelji izrade je ZADRA – Razvojna agencija Zadarske županije čija je direktorica Sanja Peričić rekla da je cilj što kvalitetnije pripremiti ovaj dokument za što će biti potrebno prikupiti ideje, ne samo od struke i institucija, nego i običnih građana bez obzira na njihove reference, ali koji imaju kvalitetnu ideju i želju za sudjelovanje u radnoj skupini. Pokušat će se iznaći način da se i radne verzije ideja koje će se čuti na radionicama, objave na web-stranici ZADRA-e kako bi cijeli posao bio što transparentniji i dostupan javnosti. Promišljanje strategije podijeljeno je u 4 radne skupine koje osim turizma, čine Zaštita okoliša, prostorno planiranje i infrastruktura, Društvena i socijalna infrastruktura i grupa, Gospodarstvo, ruralni razvoj i razvoj otoka.
Nažalost, a kako je primijetio predsjednik Turističke zajednice Grada Zadra Branko Ganzulić, sastanku se nisu odazvali predstavnici hotelijera jer jedan od najbitnijih nedostataka zadarskog turizma, upravo je izostanak kvalitetnih hotelskih kapaciteta. Uz to, sve više se osjeća kako u turizmu nedostaje stručnog kadra, pa čak i znanstvenog pristupa, što je potkrijepljeno podatkom da će ovu školsku godinu završiti svega 6 konobara, a da se u prvi razred za ovu struku upisalo 16 polaznika. Nešto je bolja situacija s kuharima, napose zbog medijskog praćenja ove struke. Ganzulić je dodao kako Zadru, za produženje turističke sezone, nedostaje kongresna dvorana kapaciteta 2 – 2,5 tisuće ljudi. U analizama je pak prednjačio direktor TZ-a Zadarske županije Ivo Dunatov koji je objasnio da ponekad inicijative koje pokreće Županija i jedinice lokalne samouprave, ne prati gospodarstvo. Tako od 1,5 milijuna eura koliko se odvaja za marketing „low-cost” letova prema Zadru, 700.000 eura subvencionira država, dok gospodarstvo sudjeluje tek sa 4 posto. Govoreći o marketinškom principu promišljanja zadarskog turizma Dunatov je rekao da događanja u gradu tijekom sezone i izvan nje, treba dobro posložiti. Unatoč silnim događanjima kojih je nekad previše Zadar je, kao i većina drugih gradova u Hrvatskoj, u biti dosadan grad.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Reakcije trenera
Kvar semafora i ziceri odnijeli priliku za majstoricom
Hrvatska
SDP
Siniša Hajdaš Dončić nezadovoljan rezultatom SDP-a na nacionalnoj razini
Županija
radionica
U ponedjeljak se održava ekološka radionica Čistog otoka namijenjena virskim mališanima i svim građanima otoka Vira
Zadar & Županija
OSEBUJAN NASTUP
Gradonačelnik Benkovca na otvorenju Doma kulture spominjao zmajeve, zlonamjernike i Boga: Naše rodoljublje je kršćansko
KK Zadar
ABA liga, doigravanje
Budućnost poslala regionalnu sezonu Zadra u prošlost
Zadar
U CARSTVU SIRA
GLIGORA O ŠIRENJU PROIZVODNJE: ‘Čobani će biti Nepalci, plan je da stado sirane naraste do tisuću ovaca…’
Zadar
pojačan promet
OBAVIJEST MORH-a Kroz Zadar će proći hrvatska i španjolska vojna vozila, očekuju se gužve
Zadar
POČIVAO U MIRU
OD ‘SKITE’ SE OPRAŠTAJU BROJNI ZADRANI: ‘Veliki košarkaški virtuoz, zaljubljenik u košarku…’
Nogomet
MOHAMMED ALIYU OKECHUKWU
Nigerijac s biogradskom adresom: ‘Ako igraš u Hrvatskoj, moraš govoriti hrvatski’
Županija
velika stvar