»Tko se ozbiljno želi baviti ugostiteljstvom, mora znati da to nije posao, već život«

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Nasmiješeno sunce obasjalo restoran na popularnoj gradskoj lokaciji
Tijekom promišljanja o otvaranju restorana »4 kantuna«, ideja nam je bila da budemo drugačiji od postojećih restorana, kako dizajnerski uređenim ambijentom, vrhunskom ugostiteljskom ponudom, tako i kvalitetnom i ljubaznom uslugom, kaže Smokrović
Vedran SITNICA
Restoran nosi ime poznate zadarske lokacije

Nisam očekivao nagradu »Nasmiješeno sunce« jer nismo ni znali da smo nominirani. Smatram da ovo nije samo moja nagrada, već priznanje cijelom timu restorana »4 kantuna« i ja bih im ovim putem iskreno zahvalio na svakodnevnom trudu i radu, istaknuo je Vinko Smokrović, jedan od vlasnika restorana.

Drugačiji od drugih

Nagrada »Nasmiješeno sunce« objedinjuje mnoge segmente ugostiteljske ponude kao cjelokupnog turističkog proizvoda. U kategoriji najboljeg restorana, Sunce se nasmiješilo Vinku Smokroviću i restoranu »4 kantuna«.
- Tijekom promišljanja o otvaranju restorana »4 kantuna«, ideja nam je bila da budemo drugačiji od postojećih restorana, kako dizajnerski uređenim ambijentom, vrhunskom ugostiteljskom ponudom, tako i kvalitetnom i ljubaznom uslugom, kaže Smokrović.
Prema njegovim riječima, bez lažne skromnosti, kako sam kaže, pozitivne recenzije restorana su opravdane u potpunosti, one su proizašle iz osobnog zadovoljstva samih gostiju.
- O negativnom utjecaju korone na ugostiteljski sektor je suvišno govoriti, međutim, činjenica je da se restoran »4 kantuna« u koroni čak i proširio. Naime, dok su kuhari restorana »4 kantuna« kuhali u Glini za ljude na potresom pogođenim područjima, stigla nam je ponuda o mogućem proširenju na prostor tadašnje trgovine »Naf naf«, koju nismo mogli odbiti, bez obzira na tadašnji lockdown i nesigurnu budućnost ugostiteljstva, ističe Smokrović.

Ulaže se veliki trud

S obzirom na to da radi s partnerom, o tome kako funkcionira poslovni odnos kratko i jasno odgovara da su prije svega prijatelji, a nakon toga i poslovni partneri, međusobno se nadopunjavaju i zajedno dogovaraju.
Prisjetio se i početaka.
- Prilikom pokretanja ovog posla, od strane prijatelja i poslovnih partnera dobivali smo ne baš ohrabrujuće procjene o uspješnosti ovog poslovnog pothvata, ponajviše zbog činjenice da poslovni prostor ima samo 13 m2 vanjske terase, a znamo kolika je važnost terase za uspješno poslovanje ugostiteljskog objekta, pojašnjava Smokrović dodajući kako su tijekom brojnih putovanja, vidjeli primjere uspješnih restorana kod kojih su glavnu ulogu imali vrhunski dizajn interijera te kvaliteta hrane i usluge, što je i njima bila vodilja prilikom otvaranja.
- Tko se ozbiljno želi baviti ugostiteljstvom, mora znati da to nije posao, već život. Mislim da sam time odgovorio na pitanje koliko truda ulažemo u ovaj posao, zaključuje Smokrović.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 1 (1 glasova)

Komentari

Slika korisnika Simonske
Ugostitelj se rodi i svi ovi zidari,mesari,električari su upropastili tu struku.Sve će gosti znati ocijeniti i pravi gosti bježi od takvih koji misle prevariti gosta i dati mu lignje iz Argentine,kovača iz Tunisa,janjetinu iz Bugarske dok mi imamo svoje domaće najbolje.Kuhari i konobari su stranci i ne poznaju našu domaću kuhinju.