Manus nije ni bio vlasnik, ali i dalje jest koncesionar zadarske luke, ističe Bubić
Na medijske napise da u pozadini preuzimanja tvrtke Luka Zadar stoji financijskim skandalom osramoćena Mariborska nadbiskupija, reagirao je i vlasnik Manusa Vjeko Bubić. Podsjetimo, mariborski dnevnik Večer, ustvrdio je da je Mariborska nadbiskupija vlasnik dvaju holdinga Zvon Ena i Zvon Dva, koji su se razgranali na hrvatskoj obali.
Petorica velikih dioničara Luke Zadar, koncesionara zadarske teretne luke, prije četiri godine prodali svoj vlasnički udio do tada potpuno nepoznatoj tvrtki “Manus” u vlasništvu poznatog poduzetnika Veljka Bubića iz Zemunika Donjeg, a u hrvatskoj javnosti nagađalo se tko je, zapravo, stvarni vlasnik. Posebice zbog činjenice da je Manus osnovan s minimalnim temeljenim kapitalom od 20 tisuća kuna, i to neposredno uoči same prodaje. Špekuliralo se odakle Bubiću gotovo 18 milijuna eura kapitala za preuzimanje Luke Zadar.
– Ne bih u detalje, ali uloženo je tada više od spomenutih 18 milijuna eura za 56.919 dionica. To smo platili kreditom, čiji je iznos poslovna tajna. Manus nije vlasnik zadarske luke, nego samo koncesionar, kao i druga poduzeća u drugim lukama u Hrvatskoj. Moram ponoviti po tko zna koji put da mi nismo „muljali” u pretvorbi, jer je Luka Zadar privatizirana otprije. Mi smo tvrtku otkupili u suglasju sa zakonom i svim propisima RH, rekao je Bubić.
Bubić, međutim, nije rezolutno odbacio navedene medijske natpise te kaže kako nije važno kakav i čiji kapital stoji iza Luke Zadar i Manus, kao što je nije bitno čiji kapital stoji iza Hypo banke i Zagrebačke banke, sve dok te pravne osobe posluju u skladu sa zakonima RH.
– Zbog izostanka prostorno-planske dokumentacije, do prije 5 do 6 mjeseci bio nam je onemogućen početak realizacije našeg plana koji bi Luku Zadar trebao dovesti do jedne visoke razine. GUP je u međuvremenu usvojen u Gradskom vijeću Zadra i to nam otvara put u investicije. Elaborat o investiranju preduvjet je produljenja koncesije jer važeći ugovor traje do sredine 2014. Nadamo se da ćemo elaborat usuglasiti s Lučkom upravom, Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture te s Vladom koja u konačnici i donosi odluku o produljenju koncesije. Ovdje moram naglasiti da je neprimjereno bilo kakvo razapinjanje ministra Kalmete s ovim poslom, jer on uopće nije bio upućen u poslovnu odluku o kupovini Luke Zadar niti je za nju znao dok nije bilo gotovo, kazivao je Vjeko Bubić.
Po Bubiću, nove investicije znače nova zatvorena skladišta, novi silos za žitarice, nove spremnike za tekuće terete, što u investicijskom razdoblju od 5 do 10 godina iznosi od 30 do 50 milijuna eura. Paralelno s tim, ići će i bitka za svaku tonu tereta, koja će biti iznimno teška budući da se Luka Zadar mora natjecati s Koprom, Rijekom i Pločama.
– Nažalost, nitko ne spominje da je prosječna plaća u Luci Zadar 5.500 kuna i da 110 radnika nikad nije bilo bez plaće te da redovito isplaćujemo dividendu, rekao je jučer Vjeko Bubić.
najnovije
najčitanije
Zadarski prsten
AKCIJA ČIŠĆENJA
Uspješno održana akcija čišćenja na Pagu
Hrvatska
ČUDAN NALOG
Djelatnici hitne dobili naputak da koriste velike boce s kisikom: “Pa to je opasno, može doći do eksplozije!”
Ostali sportovi
Formula 1
Tajland želi organizirati utrku Formule 1, vozilo bi se ulicama starog Bangkoka
Hrvatska
MINISTAR
Anušić: Sve je spremno za dolazak prvih šest Rafala u Hrvatsku
Nogomet
Špekulacije
Španjolski mediji uvjereni da je Luka Modrić još potreban Realu, no pored Dinama javio se i jedan klub iz susjedstva
Scena
VICE MARTINOVIĆ
TRAGEDIJA U ‘VEČERI ZA 5’: Natjecatelj umro nakon snimanja, obitelj je htjela da se emisija prikaže
Zadar
PREDIVNO
Prvi put u Zadru zaposleni mladi s Down sindromom: ‘ Imaju predivnu voditeljicu i ekipu…’
Zadar
odjel za ginekologiju
VRIJEDNO PRIZNANJE Zadarska bolnica domaćin prvog tečaja ginekološke endoskopske kirurgije
Zadar
'za zadar'
‘Samo je Kalelarga bila pošteđena’: Stara fotka busa ispod Kopnenih vrata izazvala čuđenje kod Zadrana
Zadar
KRUZER U ZADRU