Poznati zadarski hotel Pinija u Petrčanima ovu je sezonu završio s uspjehom – tako nam kaže direktor Dragan Šimac.
– Ove smo sezone, poučeni iskustvima i problemima koje su svi hotelijeri imali prošle godine, hotel otvorili ranije, pred Uskrs. Tom smo se dobro promišljenom, a kako se kasnije pokazalo, vrlo uspješnom odlukom, mogli na vrijeme pripremiti za ovu sezonu i sve moguće probleme i zastoje u poslovanju, koji su se pojavili s pandemijom koronavirusa, kazuje nam Šimac i naglašava kako su ove godine imali priliku pripremiti se bolje nego ikad, pronaći obrazovano i kvalitetno osoblje i obrazovati ih za rad u stresnim uvjetima.
– Ljetna sezona je prošla za svaku pohvalu. Mjesecima smo se zapravo pripremali za špicu sezone, koja je prošla iznad svih očekivanja. Interes za našim uslugama produžio se i nakon ljeta, tako da smo u posezonu ušli s dobrim rezultatima. Radimo osam mjeseci u kontinuitetu te se polako pripremamo za zatvaranje objekta preko zime, istaknuo je Šimac i dodao kako je iznimno sretan što su pametnim planiranjem i zapošljavanjem uspjeli izbjeći dio kaosa, do kojeg je došlo u turističkoj industriji zbog naglog porasta potražnje nakon popuštanja epidemioloških mjera.
– Na otvorenju sezone puno su nam pomogli domaći gosti, koji su u strukturi korisnika naših usluga prevladavali u predsezoni. Njihovu vjernost nikada ne zaboravljamo te su domaći gosti bili česti posjetitelji našeg hotela cijele sezone. Drago mi je kazati kako su se naši stalni gosti ove godine i nekoliko puta u sezoni vraćali u hotel. Zbog neizvjesne situacije na tržištu turizma, ove smo se godine fokusirali na direktni buking i komunikaciju, kako bi našim klijentima mogli pružiti što bolju uslugu, istaknuo je Šimac.
Veliki je fokus, dodaje Šimac, stavljen na povećanje standarda higijene i sigurnosti.
– Primijetili smo kako gostima fali direktan kontakt i komunikacija s našim zaposlenicima. Siguran sam kako su visoki higijenski standardi odigrali važnu ulogu prilikom odluke klijenata o boravku u našem hotelu. Broj gostiju hotela cijelo je vrijeme bio ograničen, naročito u restoranima i barovima. Poneki su nam se klijenti zbog dužih čekanja i gužvi znali i žaliti, no svi su problemi brzo otklonjeni kada im je objašnjeno kako su sve epidemiološke preporuke uvedene radi njihove sigurnosti, kazao je Šimac te dodao kako su u rujnu i listopadu poslovali odlično.
– Nakon zatvaranja objekta, prekidamo s primanjem rezervacija, te se okrećemo vjenčanjima i pripremamo proslavu Nove godine. Za sljedeću su nam sezonu u planu već projekti nadogradnje i razvoja objekta, kao i daljnja edukacija o obučavanje zaposlenika. Prostora za razvoj i širenje uvijek ima, tako da su nam u planu i nova zapošljavanja, zaključio je Šimac.
najnovije
najčitanije
Zadar
KEMIJSKO TRETIRANJE KOROVA
Uskoro kemijsko tretiranje korova na kolosijecima u kolodvorima Zadar i Benkovac, evo detalja
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA
NASUPROT FOŠE: Mnogi se sprdaju s cipelicama ‘zadarske Pepeljuge’: ‘Da znam tko je princ…’
Nogomet
Širi roster
UEFA će omogućiti izbornicima da na EURO u Njemačkoj povedu 26 umjesto 23 igrača
Županija
AKCIJA ČIŠĆENJA
Uspješno održana akcija čišćenja podmorja povodom Dana planeta Zemlje na Pagu
Hrvatska
ČUDAN NALOG
Djelatnici hitne dobili naputak da koriste velike boce s kisikom: “Pa to je opasno, može doći do eksplozije!”
Scena
VICE MARTINOVIĆ
TRAGEDIJA U ‘VEČERI ZA 5’: Natjecatelj umro nakon snimanja, obitelj je htjela da se emisija prikaže
Zadar
PREDIVNO
Prvi put u Zadru zaposleni mladi s Down sindromom: ‘ Imaju predivnu voditeljicu i ekipu…’
Zadar
odjel za ginekologiju
VRIJEDNO PRIZNANJE Zadarska bolnica domaćin prvog tečaja ginekološke endoskopske kirurgije
Zadar
'za zadar'
‘Samo je Kalelarga bila pošteđena’: Stara fotka busa ispod Kopnenih vrata izazvala čuđenje kod Zadrana
Zadar
KRUZER U ZADRU