Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

Sportski događaj kao izvrsna prilika za turističku afirmaciju i promidžbu Zadra

08.05.2021. 07:00


Prije nekoliko dana je u dvorani Krešimir Ćosić na Višnjiku uspješno završeno finale Europske lige prvaka u futsalu, odnosno malom nogometu, u visokoj organizaciji UEFA-a i Hrvatskog nogometnog saveza.
Manifestacija je organizacijski podržana od strane Grada Zadra i Turističke zajednice grada Zadra. Domaćinstvo završnog turnira je zbog nepovoljne epidemiološke situacije s koronavirusom dva puta odgađano. Krajem veljače je iz bjeloruskog Minska prebačeno u Zagreb, da bi iz istog razloga 7. travnja na inicijativu Grada Zadra i Turističke zajednice projekt bilo premješteno u Zadar.


Zahvala UEFA-e
Natjecali su se Barcelona, Dobovec, Inter Movistar, Ugra Yugorsk, Sporting CP, KPRF, Kairat Almaty i Benfica. U fantastičnom finalu portugalski Sporting je pobjedom 4:3 zaustavio prošlogodišnjeg prvaka Europe Barcelonu i tako su stigli do svojeg drugog naslova UEFA-ine Lige prvaka.
Zbog uspješne organizacije finalnog turnira futsal Lige prvaka, krovna europska nogometna udruga UEFA je na prigodan način, osim Hrvatskom nogometnom savezu, zahvalila i Gradu Zadru te Športskom centru Višnjik na doprinosu uspješnoj organizaciji i provedbi turnira.
U Zadru se tijekom tih pet dana okupilo 250 sudionika, igrača, stručnih vodstava, vodstava svih momčadi, sudaca i delegata, predstavnika UEFA-e i Hrvatskoga nogometnoga saveza, kao i stranih novinara koji su pratili klubove iz svojih zemalja. Ukupno je u tom periodu u gradu ostvareno 8.126 turističkih noćenja, što je povećanje od preko 600 % u usporedbi s istim periodom prošle godine, kad je zabilježeno 1.138 noćenja.


Povećanje turističkog prometa
Osim samog turističkog prometa, koji je višestruko bolji nego u isto vrijeme prošle godine, Zadar je ujedno iskoristio ovu izvrsnu priliku i za afirmaciju i promidžbu na nama važnim emitivnim turističkim tržištima, pogotovo u zemljama odakle su došli klubovi koji su se natjecali za naslov najbolje europske momčadi. Događaj je televizijskim signalom prenošen u više od 50 država. Uslijed izrazito televizičnog formata manifestacije i uz iznimno stroge epidemiološke mjere, bez gledatelja na utakmicama i zanimljivih popratnih događaja, koji inače prate ovakav tip događanja, u suradnji s organizatorima UEFA i HNS-om dogovoreno je kako će se goste pozivati u Zadar i putem oglasa na LED ekranima tijekom utakmica.
Dakle, u Europi i svijetu je tijekom turnira objavljeno gotovo 800 online objava o Zadru i turniru na najvažnijih sportskim i news portalima, ne uzevši u obzir bezbrojne objave futsal fanova na društvenim mrežama. Te objave polučile su preko 9,2 milijuna online impresija, što po svim kriterijima predstavlja izrazito veliku medijsku vidljivost, pogotovo uzevši u obzir smanjene financijske mogućnosti oglašavanja.




DIGITALNA RAZGLEDNICA
Događaj je televizijskim signalom prenošen u više od 50 država. Uslijed izrazito televizičnog formata manifestacije i uz iznimno stroge epidemiološke mjere, bez gledatelja na utakmicama i zanimljivih popratnih događaja, koji inače prate ovakav tip događanja, u suradnji s organizatorima UEFA i HNS-om dogovoreno je kako će se goste pozivati u Zadar i putem oglasa na LED ekranima tijekom utakmica


PODRŠKA GRADA ZADRA I TZ
Manifestacija je organizacijski podržana od strane Grada Zadra i Turističke zajednice grada Zadra