Nakon japanskog tržišta Solana Nin spremna osvojiti i američko

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Branko BOŽIĆ
Strateški fokus Solane za 2016. godinu bit će razvoj novih proizvoda i otkrivanje novih tržišta

Ovih su dana radnici Solane s morskih bazena u skladišta dopremili posljednje prikupljene kilograme soli, čime je i službeno okončana berba soli ovogodišnjeg roda. Uobičajene standardne predradnje krenule su već početkom travnja. S malim zakašnjenjem uvjetovanim nepovoljnim vremenskim prilikama s berbom se otpočelo početkom srpnja. U ninskim se bazenima soli preko 65 godina bez prekida proizvodi sol starim izvornim načinom. Solarima je pošlo za rukom prikupiti i na daljnju preradu u proizvodna postrojenja dopremiti preko 1.700.000 kilograma visokokvalitetne i ekološki čiste morske soli. Također je prikupljeno preko 10.000 kilograma sve traženijeg cvjeta soli, koja iz godine u godinu postaje sve prepoznatljiviji brend ne samo na domaćem već i inozemnom tržištu i to posebno na japanskom.

Solari trljaju ruke

Uspješni ninski solari trljaju ruke znajući da su prošle godine ostali kratkih rukava zbog nezapamćenih ljetnih kiša.

- Unatoč ovoljetnim visokim temperaturama, opća vremenska slika nije nam bila naklonjena. U srcu sezone pala je obilna kiša. Bilo je izuzetno malo vjetra osobito bure i maestrala koji su uz sunce najbitniji čimbenici za ubrzavanje isparenja morske vode. No, mi smo ipak zadovoljni kad se prisjetimo lanjskog ljeta, kaže voditelj Solane Nin Ivan Tomić.

- Već naveliko se pripremamo za narednu godinu. Do ponovnog punjenja bazena morskom vodom naši će djelatnici uz ostale neizostavne poslove provesti detaljan izvid stanja bazena na kojima se obavlja kristalizacija morske soli. Strateški fokus Solane za 2016. godinu i plan investicija usmjerit ćemo prema razvoju novih proizvoda, otkrivanju novih tržišta te planiranju novih aktivnosti vezanih za predstojeću turističku sezonu. Sve to bit će nam moguće jer smo većim dijelom modernizirali naše proizvodne pogone kroz proteklih nekoliko godina u što smo uložili pozamašna financijska sredstva. Kad je riječ o tržištu, prodaji te plasmanu naše soli moram kazati da ćemo više-manje sve količine obične soli plasirati na domaće tržište, riboprerađivačku industriju te za zimsko održavanje prometnica u Hrvatskoj dok ćemo cvjetnu sol pored japanskog tržišta nastojati plasirati u zemlje šire regije te na tržišta Amerike i Kanade, kaže Tomić.

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno