Na Višnjik će doći i talijanski euroligaš

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Zdenka Zrilić s talijanskim novinarima

Zadarski euroligaški košarkaški turnir ZDBT 2015. dobitnik je ovogodišnje nagrade Grada Zadra "Nasmiješeno sunce" za izniman doprinos u uspješnom odvijanju turističke sezone. Potvrda je to uspješne formule tvrtke S Event, koja je turnir zamislila i realizirala kao projekt u kojem se nadopunjuju sport, zabava, kultura i turizam.

Nakon dvije godine održavanja Zadar Basketball Tournament je, priznali su to svi u svijetu košarke, postao najbolji predsezonski turnir u Europi. Velike zasluge za to pripadaju i generalnom sponzoru ZDBT-a 2015., Dogus grupi, koja je prepoznala vrijednosti i visoke kriterije ovog sportskog događaja. Tri mjeseca po završetku drugog izdanja turnira, pripreme za organizaciju trećega već su u poodmakloj fazi. Nakon posjeta euroligaškim klubovima i utakmicama u Njemačkoj, Grčkoj i Turskoj, te brojnih susreta i sastanaka, polako se kristaliziraju imena sudionika za ZDBT-a 2016. Među njima će biti onih koji su svojim sudjelovanjem već doprinijeli etabliranju zadarskog euroligaškog turnira, ali i novih imena, koja će ga podignuti na još višu razinu.

Zanimanje za turnir je veliko, što potvrđuje i jučerašnji posjet Zadru talijanskih novinara Mattea Zaninija i Raffaellea Baldinija iz tvrtke Sport & Development. Riječ je o agenciji kojoj pripadaju košarkaški portali Basketnet i Megabasket, koji su sa zanimanjem pratili turnir i promovirali Zadar kao iznimnu turističku i košarkašku destinaciju. Stigli su u Zadar po najnovije informacije o turniru i saznali ono što ih je ponajviše zanimalo, a to je činjenica da će jedan talijanski euroligaš sigurno dobiti pozivnicu za ZDBT 2016.

- U ovom trenutku još je rano za otkrivanje svih karata, no izvjesno je da se turnir, kako smo i najavili, širi prema zapadnom tržištu. Istovremeno možemo najaviti nove projekte koje ćemo realizirati s već postojećim partnerima. Riječ je o projektima humanitarnog karaktera, koji promiču košarku među najmlađima s ciljem njihovog uključivanja i zadržavanja u ovom sportu, što je otpočetka vizija S Eventa, koju dijelimo s našim partnerima. Mreža naših poslovnih i medijskih partnera se širi. Otvoreni smo za sve one koji se prepoznaju u našim projektima i u njima vide svoj poslovni, marketinški ili sportski interes - kazala je Zdenka Zrilić, direktorica tvrtke S Event. 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno