Strategija razvoja turizma oslanja se na povezivanje mikrodestinacija

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika gsimunov
Ovogodišnja sezona u Pakoštanima gotovo dvostruko nadmašila prošlu
U razdoblju od 1. siječnja 2021. do 30 rujna 2021. TZO-u Pakoštane evidentirala je 84.534 dolaska gostiju koji su ostvarili 711.145 noćenja. S obzirom na isto razdoblje u 2020. godini to je čak 48,84 posto više dolaska i 34,13 posto više noćenja. U srpnju i kolovozu došli smo u situaciju da se traži krevet više, kazala je Danijela Vulin, direktorica Turističke zajednice Općine Pakoštane
TZO PAKOŠTANE
Plaža Janica u Pakoštanima

Višegodišnja ulaganja u promotivno-turističke aktivnosti i razvoj novih turističkih proizvoda u Općini Pakoštane (Pakoštane, Drage, Vrana, Vrgada) smještenu na obali Jadranskog mora i Vranskog jezera doveli su do toga da su Pakoštane godinama top poželjna turistička destinacija u Zadarskoj županiji i srednjem Jadranu.
- U razdoblju od 1. siječnja 2021. do 30 rujna 2021. Turistička zajednica općine Pakoštane je prema eVisitoru evidentirala 84.534 dolaska gostiju (domaći 13.651, strani 70.883), koji su ostvarili 711.145 noćenja (domaći 165.169, strani 545.976), kazala je Danijela Vulin, direktorica Turističke zajednice općine Pakoštane.

Kolovoz oborio sve rekorde

- S obzirom na isto razdoblje u 2020. godini to je čak 48,84 posto više dolaska i 34,13 posto više noćenja, kaže Vulin.
Na području TZO-a Pakoštane ima 1.530 turističkih obveznika koji imaju 1.854 turistička objekta u kojima je 5.215 smještajnih jedinica sa 16.008 kreveta.
- Najviše gostiju smo imali iz Slovenije, Njemačke, Hrvatske, Češke, Poljske, Austrije, Slovačke, Mađarske, Nizozemske, Francuske, BiH i Italije, nabrojila je Vulin.
Kolovoz je oborio sve rekorde, po potrošnji, broju dolaska i noćenja. ​
- U špici sezone u srpnju i kolovozu došli smo u situaciju da se traži krevet više, ističe Vulin dodajući kako su usprkos narančastoj i potom crvenoj koronazoni ove brojke najbolja potvrda da su sve dosadašnje aktivnosti i pripreme za ovogodišnju turističku sezonu na državnoj i lokalnoj sredini turisti izuzetno dobro prepoznali.
Izvrsni turistički rezultati u glavnom djelu sezone, prenijeli su se i na rujan.

Odmor i rekreacija

- Svakako da je produljenju sezone u ovom obimu najviše pridonio prekrasni spoj Jadranskog mora i Vranskog jezera te su u ovo doba godine pakoštane i više nego atraktivna destinacija za odmor i rekreaciju, naglašava Vulin.
Rezultat je to, kaže ona, svakako zajedničkih napora Općine Pakoštane, TZO-a Pakoštane i samih iznajmljivača na podizanju razine kvalitete destinacije.
- Dakako, i dobra suradnja između lokalne samouprave, turističke zajednice, iznajmljivača, komunalnog poduzeća i mještana, naglašava Vulin, dodajući kako zbog korone drugo ljeto zaredom nisu održavali ovdašnje najveće i najpoznatije kulturno-zabavne manifestacije.
Plaže su i ove godine bile pripremljene za sezonu, a upravo one su jedan od razloga zadovoljnih gostiju koji se vraćaju. U kombinaciji pijeska, šljunka i betona zbog svoje pličine pogodne su posebno za djecu.

«Prodaje« se doživljaj

- Gosti se na ovom području osjećaju sigurno, neki kažu čak sigurnije nego kod kuće i to je zaista pozitivna slika. U privatnom smještaju, nekomercijalnom smještaju i kampovima, gosti mogu održavati socijalnu distancu što su i bili i najjači ovoljetni turistički aduti, podsjeća Vulin.
Prije nekoliko mjeseci usvojena Strategija razvoja turizma Općine Pakoštane za razdoblje od 2021. do 2025. kaže ona, mora ostvariti sinergijsko povezivanje mikrodestinacija (Drage, Pakoštane, Vrana, Vrgada) u funkciji turističke valorizacije cjelokupnog prostora općine i produženja turističke sezone, naglašavajući vlastite posebnosti i mogućnosti razvoja, kreirajući integralni proizvod u interakciji sa susjednim destinacijama.
- Turizam prvenstveno »prodaje« doživljaj, a središnja produktivna djelatnost turizma je stvaranje tog doživljaja. U Strategiji se naglasak stavlja na razvoj avanturističkog, outdoor, sportskog i zelenog turizma te razvoj transformativnog i participativnog turizma, zaključuje Vulin.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)