Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Izlet iz noćne more i nesporazum

15.08.2021. 07:08


Tijekom svake turističke sezone isplivaju zanimljiva (ne)ugodna iskustva gostiju, a po tom pitanju nije zakazala ni ova. Naime, čitateljica Irena Lučić ispričala nam je svoje nezadovoljstvo vožnjom turističkim brodom na otoku Pašmanu.
Kako ona kaže, brod je bio neuredan, nije bio onakav kakvog su očekivali, brod se pokvario…
Međutim, naglašava da je najviše naljutio način komunikacije.
Kontaktirali smo i agenciju te su nam detaljno ispričali svoju stranu priče; račun je izdan, traženi brod bio je zauzet pa su tražili drugi, vratili su se istim brodom pa ne razumiju kako se pokvario i tako dalje. Priča ima dvije strane medalje.
U cijelu se priča umiješala i policija.


Južina i miris benzina
– Stvarno nisam jedna od onih koji pišu negativne recenzije po društvenim mrežama. Više sam u stilu: najvažnije je dobro društvo, a sve ostalo je avantura, pa kako bude. Ali imam potrebu upozoriti ljude da se ne zeznu kao mi. Mjesto radnje – Tkon, otok Pašman, Agencija Rodul tours j.d.o.o. Dogovorili smo privatnu vožnju brodom u trajanju od 4 sata, po cijeni od 1.200kn. Brod je trebao biti za do šest osoba i u ta 4 sata nas je trebao voziti, kako su rekli, kamo god mi hoćemo. Sve je plaćeno unaprijed, gotovinom, za što nismo dobili niti račun, već vaučere ispisane rukom, započinje Lučić i nastavlja da su došli pred agenciju u dogovoreno vrijeme i da je po njih došao voditelj brodice, vidno nervozan i loše volje.
– Dolazimo do broda, koji nikako nije za šest osoba. Da se razumijemo, nitko nije očekivao 16-metarsku jahtu, samo ono što nam je obećano. Voditelj brodice nam objašnjava da ipak ne možemo ići kamo god hoćemo jer je jugo i da možemo samo na Vrgadu, do koje smo mogli javnim brodskim prijevozom. Brod je neuredan i benzin jako smrdi. Na palubu, uz voditelja brodice, stane još samo jedna osoba. Ostali, uključujući djecu, tiskaju se u kabini na jako prljavoj posteljini. Pas nam je istraumatiziran od buke. Dolazimo jedva do uvale Zaklopica i motor broda se kvari, prepričava Lučić.
Potom su se vratili u Tkon, napominje da su izgubili sat vremena.
– Čekamo ispred agencije da nam vrate novac. Zaključano. Voditelj se ne javlja na poruke i pozive. Pitamo za pomoć poznanika s otoka, kaže nam da zovemo policiju. Prijavljujemo sve policiji u Biogradu. U međuvremenu nam se javlja voditelj agencije s uvredljivim porukama. On smatra da smo iskoristili svoju turu. Policija nam javlja da su dobili vlasnika firme koji obećaje da će nam sutra u 7 h otvoriti i vratiti novac. Drugi dan čekamo od 6.55 do 7.20, nitko se ne pojavljuje. U 8.30 pokušavamo ponovo i dolazi vlasnik koji nas napada da smo bili bezobrazni i tvrdi da smo vožnju iskoristili i da se brod nije pokvario. Ipak, vraća nam novac. U kešu. Sve u svemu, mislim da smo imali sreće što nam je novac uopće vraćen, kaže Lučić.


Isplovljavanje
Dominik Gašpar, vlasnik agencije, ispričao je kako je došlo do ukrcavanja na drugi brod, odustajanja od izleta, brojnih poziva i povrata novca.
– Prijateljica gospođe Irene Lučić došla je u našu poslovnicu u subotu, 7. kolovoza, te se interesirala za privatnu turu za troje odraslih, jedno dijete i psa za nedjelju. Gospođi smo dali sve potrebne informacije oko izleta i pokazan joj je brod koji je trebao voziti izlet i gospođa je uslikala sliku da pokaže prijateljima. Međutim, nakon razgovora sam zvao vlasnika broda te je pokazani brod bio zauzet pa nas je gospođa molila da joj, ako možemo, nađemo neku drugu opciju. Zvao sam drugog partnera koji vozi izlete i on je bio slobodan za nedjelju te smo gospođi rekli da imamo drugi brod koji je malo manji i nije identičan kao sa slike, ali je drveni tradicionalni brod i može ukrcati troje odraslih, jedno dijete i psa i gospođa je prihvatila ponudu, kazuje Gašpar.
Kako on nastavlja, rečeno joj je da nedjeljom ne rade te, ako je u mogućnosti, da izlet plati odmah u cijelosti kako bi joj mogli izdati račun.
– Gospođa kod sebe nije imala dovoljan iznos te je platila samo rezervaciju za što joj je bio izdan voucher s potrebnim informacijama o izletu i koliko još trebaju platiti. U nedjelju ujutro došao sam u poslovnicu na deset minuta kako bih dočekao grupu i ukrcao ih na brod i naplatio ostatak novca. U poslovnici se pojavila muška osoba koja je bila dio grupe te je platila ostatak i rečeno mu je da sutra ujutro dođu po račun ili da ostave e-mail na koji im možemo poslati isti jer prema zakonu o fiskalizaciji račune ne smijemo izdavati na neradni dan. Gospodin je rekao da nema problema, da će se dogovoriti s prijateljima. Nakon desetak minuta došao je skiper i poveo je grupu na brod. Krenuli su na izlet, priča Gašpar.




Pozivi i policija
Međutim, nakon 40 minuta vožnje nazvao ga je skiper, prepričava Gašpar, i rekao da se oni žele vratiti natrag jer je zapuhalo jugo i dijete i pas su se uplašili.
– Rekao sam skiperu da nema problema, neka ih vozi natrag i da sutra ujutro dođu u poslovnicu gdje će dobiti povrat novca. Nakon povratka u Tkon, grupa koja se vratila s izleta došla je ispred poslovnice i počela zvati moj broj mobitela koji je napisan na vratima. Tijekom 30 minuta, koliko su čekali ispred poslovnice, nazvali su me 14 puta, a ja nisam bio u mogućnosti javiti se jer sam bio sa svojom kćeri na plaži i nisam čuo da mi mobitel zvoni. Nakon sat vremena pogledao sam na mobitel i vidio sam propuštene pozive i poruku gdje mi prijete s policijom zbog prijevare na što sam im odgovorio da nije nitko umro i da se nauče pristojnosti te sam ih nazvao i pitao u čemu je problem, a oni su i dalje prijetili policijom i da hoće novac odmah, govori Gašpar.
Odgovorio im je, kazuje on, da trenutačno nije u mogućnosti doći u Tkon i vratiti im novac jer je otišao na trajekt u Biograd, ali oni nisu popuštali te su rekli da idu na policiju.
– Rekao sam im da, ako žele, odu na policiju, ali i da nema potrebe za tim jer će novac dobiti natrag. Nakon nekog vremena nazvala me gospođa iz policije u Biogradu i rekla da su došli ljudi koji govore da sam ih prevario za izlet i da im ne želim vratiti novac. Moj odgovor je bio isti kao i grupi koja me prijavila, novac će dobiti natrag u ponedjeljak ujutro jer nedjeljom ne radimo i nisam u mogućnosti doći u poslovnicu. Gospođa je rekla da nema problema, da im vratimo novac te da su rekli da će nas prijaviti inspekciji, novinarima i svim nadležnim službama, priča Gašpar.


Negativne recenzije
U ponedjeljak ujutro, nastavlja Gašpar, grupa se pojavila u poslovnici te dobila povrat novca, a račun za uslugu nisu htjeli uzeti jer, kako su rekli, to nije bila usluga, nego noćna mora.
– Brod u koji su se ukrcali jest bio prljav što sam i vidio na slikama. Ali ukoliko je bio prljav, grupa se nije trebala ukrcati na brod i krenuti na izlet i onda kasnije navode kako se uz sve to i brod pokvario, a vratili su se istim brodom nazad pa mi nije jasno kako se pokvario, pita se Gašpar i dodaje da je izlet bio rezerviran za troje odraslih, jedno dijete i psa, a ukrcalo se petero odraslih, jedno dijete i pas.
– S gospođom Lučić sam pokušao razgovarati i razjasniti situaciju, ali nije htjela sa mnom raspravljati. Uzela je novac koji su platili za izlet i otišli su, a nakon sat vremena su nas počeli blatiti i klevetati po lokalnim grupama na Facebooku. Nakon što su administratori maknuli njezine objave, zvala je svoje prijatelje da nam stavljaju jednice na Google mapsu te je tijekom cijelog dana došlo sedam jedinica kao ocjena od ljudi koji uopće nisu bili na izletu. Mislim da ovakav način osvete nakon svega nije bio potreban, komentira Gašpar kojemu je iskreno žao zbog negativnog iskustva koje su doživjeli i, kako on kaže, do svega ovoga ne bi došlo da se nisu ukrcali na brod koji, kako navode, nije bio kao s prospekta i izrazito prljav.
Problem je bila i komunikacija, napominje Gašpar, jer je dvoje ljudi iz grupe dogovaralo izlet, a svatko od njih došao je zasebno.
– Želja nam je da se istoj grupi odužimo na bilo koji način, završava.
Gospođa Lučić priložila je sliku vaučera, Gašpar računa. Lučić je također poslala slike broda, razmijenjene poruke, Gašpar broj poziva.
Izlet iz noćne more i nesporazum.