Zrće je odličan primjer novog proizvoda namijenjenog onima koji se na odmoru žele zabaviti
Ministar turizma Damir Bajs jučer je posjetio turističko središte Novalju na otoku Pagu te plažu Zrće kao primjer odredišta koje je promijenilo imidž u svjetski poznato mjesto omladinskog i zabavnog turizma.
– Hrvatska je turistička zemlja koja mora imati pravi proizvod za svakoga. Zbog toga se mora udaljiti od percepcije zemlje koja nudi isključivo sunce i more, a Zrće je odličan primjer novog proizvoda namijenjenog onima koji se na odmoru žele zabaviti, izjavio je Bajs. Dodao je da vrlo pozitivno što su Hrvatsku u tom svjetlu prepoznali i strani mediji pa nas kao zanimljivo mediteransko odredište ističu i globalne televizijske mreže poput CNN-a i MTV-a.
– Cilj je da Hrvatska bude prepoznata kao lifestyle odredište koje nudi za svakoga po nešto, kazao je Bajs.
U Ministarstvu turizma ističu da u produljenju sezone i podizanju konkurentnosti na međunarodnom turističkom tržištu veliku važnost ima brendiranje odredišta i turističkih proizvoda. Zbog toga učestalo podupiru razne aktivnosti, događanja i manifestacije diljem Hrvatske, zahvaljujući kojima naša odredišta postaju prepoznatljiva i van europskih granica.
Kao najbolji primjer ističu novljansku plažu Zrće koja je proteklih godina promijenila imidž i postala simbol zabavnog turizma. U tome je stala uz bok vodećih europskih konkurenata i kontinuirano ostvarivala porast turističkog prometa te produžila sezonu, što je jedan od ključnih hrvatskih turističkih ciljeva.
Prije obilaska plaže Zrće ministar Bajs se sastao s gradonačelnikom Novalje Ivanom Dabom i obišao to turističko središte koje je u lipnju ostvarilo 122 tisuće noćenja, što je porast od čak 38 posto u odnosu na lipanj prošle godine.
Krila Hrvatske
Ministarstvo turizma je potpisalo niz ugovora za udružene tržišne aktivnosti i oglašavanje s partnerima iz privatnog turističkog sektora – vodećim domaćim i stranim turoperatorima te zrakoplovnim kompanijama koje dovode turiste u Hrvatsku.
Strane turiste u Hrvatsku ove godine dovodi čak 85 zrakoplovnih kompanija, a primjerice, kroz mjeru za zračni promet “Krila Hrvatske”, zacrtanu akcijskim turističkim planom za ovu godinu, potpisano je 256 ugovora vrijednosti 111,4 milijuna kuna. Temeljem tih ugovora u Hrvatsku bi u pred i posezoni trebalo stići oko dva milijuna putnika.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
predizborni program
HDZ predstavlja predizborni program, Plenković otkrio neka od imena na listama
Ostali sportovi
Taekwondo
Berba medalja Zadrana u Zvonimirovom gradu
Zadar
SLIKOVNICA
Predstavljena slikovnica „Mirisi i okusi geografskih otkrića“
Hrvatska
PREDALA LISTE
Koalicija Rijeke pravde predala liste. Grbin: “Hrvatska će biti slobodna od korupcije, država više neće krasti”
Županija
DJEČJI VRTIĆ
[FOTO] Pogledajte kako je bilo na tradicionalnoj uskršnjoj radionici u Dječjem vrtiću Smješko u Viru
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
Plan B