U Biogradu na Moru boravi 7.314 gostiju, bez nautičara

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Usprkos uspostave narančaste zone turističko srce Jadrana tuče svom snagom
Prema podacima iz sustava eVisitor u petak, 16. srpnja 2021., dan prije jednog od udarnih vikenda u glavnoj turističkoj sezoni u Biogradu na Moru je boravilo 7.314 gostiju, bez nautičara koji su i ove sezone izuzetno dobro popunili naše marine. Prema najavama ovog vikenda moglo bi doći do znatnog povećanja i to u svim smještajnim kapacitetima, kazala je Nives Jeličić iz biogradske Turističke zajednice
Velimir BRKIĆ
Popunjenost plaža potvrđuje veliki broj turista

Biograd na Moru, kraljevski grad u srcu Jadrana, pun je gostiju, usprkos aktualnoj pandemiji koronavirusa turisti pristižu u sve većem broju.
- Prema podatcima iz sustava eVisitor u petak, 16. srpnja 2021., dan prije jednog od udarnih vikenda u glavnoj turističkoj sezoni u Biogradu na Moru boravi 7.314 gostiju, bez nautičara koji su i ove sezone izuzetno dobro popunili naše marine, kazala je Nives Jeličić, djelatnica biogradske Turističke zajednice, te nastavila:
- Naime, kao i sve turističke destinacije na hrvatskom Jadranu i TZG Biograd na Moru još uvijek od Ministarstva turizma RH nema brojke nautičkog prometa, navodi Jeličić.

Ovog vikenda značajno povećanje broja turista

Najveći broj turista dolazi iz Hrvatske, Slovenije, Njemačke, Češke, Slovačke, Mađarske, Austrije, Poljske, BIH, Italije.
- Za prvih šest mjeseci ove godine grad bilježi 33.191 dolaska, što stranih što domaćih gostiju koji su ostvarili 174.235 noćenja, precizna je Jeličić.
Turistički rezultati u prvih šest mjeseci su znatno veći u odnosu na 2020. Dakako, još uvijek nije bolji od one iz 2019. kada je u istom periodu evidentirano 79.643 dolazaka i ostvareno 339.647 noćenja.
- Već ovog vikenda ukoliko nam i vrijeme bude išlo u prilog moglo bi doći do znatnog povećanja i to u svim smještajnim kapacitetima. Za sada na tom planu još uvijek prvo mjesto drže kampovi. Ima još mjesta, naročito u privatnom smještaju i hotelima, istaknula je Nives Jeličić.
Biograđani su se nastojali što spremnije dočekati sezonu. Grad i komunalna tvrtka Bošana uredili su i ušminkali plaže, dok se na nedavnu održanu akciju cijepljenja protiv koronavirusa odazvalo preko 150 građana.

Petak bez novooboljenih od korone

- Usprkos narančaste zone iz današnje perspektive, čini se kako će ova turistička sezona biti bolja od prošlogodišnje, koja je ipak, usprkos pandemiji, na kraju bila vrlo dobra, rekao gradonačelnik Ivan Knez, po funkciji predsjednik Turističke zajednice Grada Biograd na Moru.
Brojni liječnici i epidemiolozi su, kaže on, upozoravali da bismo zbog loše procijepljenosti i dominacije zaraznog delta soja i ove godine mogli imati kraću sezonu.
- Vjerujem da to ipak neće biti tako crno, jer trenutačni narančasti status bitno ne utječe na režim prelaska granica s obzirom da većina turista granicu prelazi s digitalnim COVID putovnicama, optimistički će Knez.
Bili za ili protiv, kaže on, trenutačno je cijepljenje jedino rješenje jer u Hrvatskoj 31,4 je prosječna incidencija, najvišu ima Zadarska županija u kojoj je jučer zabilježeno 28 novih slučajeva zaraze koronavirusom. Srećom, u Biogradu na Moru nije bilo novooboljelih.

Bez autogola i ispuštanja uzda

- Samo da nam se ne ponovi katastrofa koju smo doživjeli sredinom kolovoza prošle godine. Sve je u našim rukama. Naime, svi se dobro sjećamo da smo protekle godine s obzirom na pandemiju koronavirusa imali fantastičnu i brojnost i ukupnu situaciju od polovice srpnja do polovice kolovoza, a onda smo sami sebi zabili autogol, kao brojne reprezentacije na nedavnom Europskom nogometnom prvenstvu, time što smo potpuno ispustili uzde iz ruku, poručio je Knez.
Biograd na Moru, grad od oko 5.600 stanovnika, je popularna europska destinacija u centru Jadrana, grad nautike, obiteljskog turizma i do pandemije Covid-19 spektakularnih događaja.
Mi smo Srce Jadrana i na to smo ponosni. Međutim, što se tiče turističkih manifestacija epidemiološke mjere produžene su do 31. srpnja i tu smo nemoćni. Sve ćemo organizirati u hodu pa ako bude moguće i najiščekivaniju noć ljeta, Biogradsku noć, 4. kolovoza 2021., uoči Oluje i Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, reći će Knez.

Brod na suhom za nagradu

Ispred Turističko informativnog centra i Turističke zajednice Grada Biograda na Moru »usidrio« se brod na suhom. Prekrasna morska tema, ambijent koji podsjeća na ljetovanje, bez sumnje je svojevrsna turistička atrakcija. Riječ je dakako o već poznatom fotopointu
- Brod kao simbol mora, sunce i plavetnilo, već su prepoznatljivi morski ambijent, a grad Biograd na Moru kao srce Jadrana, svakako je dodatna zanimljivost ovog fotopointa. No samo fotografiranje kao uspomena je jedno a objave na društvenim mrežama su dodatne dimenzije ovog projekta, istaknula je Jeličić.
Naime, tijekom ljeta turisti koji se slikaju uz ovaj pano i te fotografije objave na Instagram profilu, sudjelovati će i u nagradnoj igri. Najbolja, najuspjelija, najzanimljivija ili jednostavno »naj fotka« osvojiti će prigodnu nagradu TZG Biograda na Moru. I što još dodati do, svi na slikanje u Biograd.

Cvijetne instalacije kao znak dobrodošlice

Cvijeće je oduvijek bilo znak pažnje, lijepog ponašanja, dobrodošlice. Da je tako najbolje potvrđuju sami gosti grada koji mu se dive i najčešće slikaju kod prekrasnih cvjetnih instalacija. Ideja Turističke zajednice da u centralni park kod autobusnog kolodvora, na Trg hrvatskih velikana unese malo živosti i ljepote kakao bi gosti imali što bolji ugođaj bila je pun pogodak. Cvjetni aranžmani, a posebno »srce od cvijeća« usred parka mjesta su brojnih fotografiranja, kako gostiju tako i domaćih žitelja.

​Razvijanje u cjelogodišnji turizam

Kontinuiranim radom Grada, Turističke zajednice i privatnog sektora, biogradski turizam teži da bude u koraku s mediteranskim turizmom, s tendencijom da se razvije u cjelogodišnji turizam i postane jedan od osnovnih nosilaca zaposlenosti, razvoja i rasta te bogatstva grada. Samo da se što prije i učinkovitije nacionalno i globalno pobijedi ova pošast korone, ističe Knez.

Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)