Prije godinu i pol dana nazirala se nada u vraćanje nečega što je bila svojevrsna tradicija ovog kraja. Zadarski gradonačelnik Branko Dukić i direktor Jadrolinije David Sopta održali su sastanak nakon kojega su uslijedile najave o mogućnosti vraćanja cjelogodišnje linije Zadar – Ancona. Ipak, linija je i u prošloj godini odrađena kao sezonska, dakle od početka lipnja do kraja rujna, točnije 25. rujna je bio posljednji dan isplovljavanja.
Ove godine pred nama je još veći šok, umjesto vraćanja na cjelogodišnji liniju, pa makar i polugodišnju, događa se dodatno skraćivanje povezanosti ova dva jadranska grada. No, krenimo redom, potrebno je vidjeti kad i kako je sve krenulo.
Prije otprilike devet godina prvi put dolazi do smanjenja broja putovanja na ovoj liniji. U toj prvoj godini opravdanje je bilo odlazak broda na remont, pa je samim time i linija brzo uspostavljena. No, već sljedeće godine počinje trend smanjenja, odnosno skraćivanja broja mjeseci u kojima je Zadar povezan sa susjednom državom.
Godine 2013. umjesto najavljenog prvog isplovljavanja iz Zadra s 1. travnja, trajekt kreće tek 1. svibnja, a sezona završava sa zadnjim danom rujna. I tako iz godine u godinu, posljednje tri godine linija počinje prometovati prvog ponedjeljka u lipnju a završava u zadnjem tjednu rujna. Doduše, kroz cijelo ovo vrijeme trajekt je od kraja srpnja do kraja kolovoza plovio svaki dan, te bar na taj način pružao mogućnost gostima iz Italije da na najbrži mogući način dođu u naše krajeve.
Od ove godine, kako smo pisali, slijedi novi šok. Niti u ovom najfrekventnijem razdoblju godine, vremenu ferragosta, trajekt neće ploviti svaki, već svaki drugi dan. Osim u dane vikenda. No, ukida se još jedna praksa. U vremenu ferragosta trajekt je iz Ancone plovio po noći, a iz Zadra danju, održavajući tako živom ovu liniju. U ovoj sezoni praktički više nema dnevne plovidbe. A kao šlag za kraj, sezona završava tjedan dana ranije, zadnje isplovljavanje je prema ovogodišnjem rasporedu na dan 21. rujna, dakle još ranije nego prijašnjih godina.
O svim navedenim promjenama poslali smo upit Jadrolinijinoj službi za odnose s javnošću, no do zaključenja broja odgovore nismo dobili. S obzirom da je prošle godine najavljen povratak na cjelogodišnju liniju pitanje je što se u međuvremenu dogodilo. Ili, pak, pravo je pitanje, kome je ovo u interesu. Jer, primjerice, u godini 2017. na trajektnoj liniji Zadar – Ancona zabilježeno je povećanje od 38,8 posto.
U čemu je onda problem?
UPIT JADROLINIJI
Poslali smo upit Jadrolinijinoj službi za odnose s javnošću, no do zaključenja broja odgovore nismo dobili. S obzirom da je prošle godine najavljen povratak na cjelogodišnju liniju pitanje je što se u međuvremenu dogodilo. Ili, pak, pravo je pitanje, kome je ovo u interesu. Jer, primjerice, u godini 2017. na trajektnoj liniji Zadar – Ancona zabilježeno je povećanje od 38,8 posto
najnovije
najčitanije
Hrvatska
OBJAVA NA FACEBOOKU
HDZ: “Ako je mogla Europa, mogli su nam i Milanović i njegovi jataci čestitati na pobjedi”
Hrvatska
predsjednik dp-a
Penava otkrio što je bilo na sastanku DP-a: “U jednoj stvari nam je čak SDP i bliži od HDZ-a”
Košarka
NBA
Miami bez Butlera protiv Chicaga
Nogomet
Hrvatski korijeni
Panamski mediji tvrde da su Hrvatska i Panama u utrci za sinom nekadašnjeg njemačkog reprezentativca
Hrvatska
POTRES
Sjevernu Tursku pogodio potres magnitude 5,6
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Hrvatska
DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO
Prebrojano je 99,74 posto glasova. HDZ preko noći dobio jedan dodatni mandat, IDS ga izgubio
Županija
PODRŠKA S JUGA