Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

Jačanje poduzetničkih vještina i kompetencija

20.07.2021. 10:01


Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija organizira ciklus besplatnih informativnih radionica i događanja za poduzetnike s područja Zadarske županije u okviru projekta »Pružanje usluga informiranja i povezivanja za MSP u Zadarskoj županiji.
Ukupna vrijednost projekta je 621.183,19 kuna, dok bespovratna sredstva iznose 426.954,94 kuna.
Naime, projekt adresira probleme nedostatka pružanja usluga informiranja i povezivanja malih i srednjih poduzeća u nepoljoprivrednim djelatnostima na području Zadarske županije te je izravan odgovor na kontinuiranu potražnju za određenim uslugama poduzetničkih potpornih institucija.
Cilj projekta je rast i razvoj poslovanja pružanjem usluga informiranja i povezivanja za mala i srednja poduzeća na području Zadarske županije. Ciljnu skupinu ovog projekta čine mala i srednja poduzeća u različitim fazama svog razvoja, s posebnim naglaskom na novoosnovane, odnosno one koji posluju do 36 mjeseci. Ostvarenjem neposrednih rezultata projekta doprinosi se jačanju poduzetničkih vještina i kompetencija te pozitivnog poduzetničkog okruženja.
U skladu s tim, tijekom ovog tjedna, do petka, 23. srpnja, u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A, poduzetnici će imati priliku unaprijediti svoje znanje i vještine učeći od vodećih stručnjaka.
Danas, će se u 11 sati održati predavanje naziva »Poslovno planiranje« te »Kako uspješno prodavati« u 13 sati. Zatim, u srijedu će se održati predavanje »Internacionalizacija poslovanja« u 11 sati i »E-commerce« u 13 sati. U četvrtak u 11 bit će riječi o planiranju rasta poslovanja, dok će se u 14 sati govoriri o strategiji na A4. Zadnjeg dana, u petak u 11 sati govorit će se o tehnikama generiranja poslovnih ideja, a u 14 sati o aktualnoj temi; »Mladi u poduzetništvu – prepreke i prilike«.
Predavač Vladimir Marić sa sobom donosi 12 godina iskustva u upravljanju prodajom, logistikom i marketingom za Procter & Gamble, proizvođača brendova poput Ariela, Pampersa i Gillettea gdje je radio s 23 brenda iz 16 kategorija i ukupnim godišnjim prometom od 55 milijuna EUR.
U svojoj karijeri radio je s nekoliko tvrtki na razvoju strategije za pristup lokalnom i širenju na inozemna tržišta.
Trenutačno je zaposlen u ACT Grupi gdje intenzivno radi s društvenim poduzetnicima na razvoju njihovih prodajnih i drugih poslovnih procesa.
Sudjelovanje je besplatno, međutim, potrebno je poslati prijavu s napomenom za koje se događanje prijavljujete na adresu e-pošte: [email protected].