Po staroj »Na muci se poznaju junaci«, i slijedom dosadašnjeg vodstva, Tomislav Fain javio se kao jedini kandidat za predsjednika krovne udruge ovdašnjih turističkih agencija – UHPA-e. u najgorem razdoblju u povijesti agencijskog poslovanja, mimo rata.
Agencije bez (mogućnosti) posla
Većina agencija je 2020. spala na 15-tak posto posla iz 2019. i većina rasprodaje imovinu, ako je ima, da bi opstala, a ovog trenutka bolji dani su više u nadama nego u predviđanjima.
U takvim prilikama na online Skupštini UHPA-e održanoj prošli petak, Fain je ponovno izabran na četvrogodišnji mandat. Fain koji vodi najjaču agenciju na zadarskom prostoru aktivan je u UHPA-i od 2015. kao član Upravnog odbora. Član je Vijeća HTZ-a, Vijeća TZ Zadarske županije i Upravnog odbora Udruženja putničkih agencija pri HGK. 2017. godine izabran je za predsjednika UHPA-e, a 2018. za Deputy Directora u ECTAA-i (Europsko udruženje nacionalnih udruga putničkih agencija i organizatora putovanja). U obraćanju članovima osvrnuo se na aktualne probleme u čijem će rješavanju i nadalje aktivno sudjelovati.
– Pred nama je najteže razdoblje nakon rata za turistički sektor i uložit ćemo sve napore i resurse kako bismo osigurali produženje mjera za naše zaposlene, te pokrivanje fiksnih troškova koji znače opstanak za turističke agencije, istaknuo je Fain pozvavši sve članove iz preko 200 agencija da se pridruže u rješavanju problema.
Osvrnuo se i na dosadašnju podršku Vlade istaknuvši da je daleko od očekivanja turističke industrije.
Vapaji i nerazumjevanje
– Unatoč stalnim vapajima da nam se pomogne oko fiksnih troškova nismo naišli na razumijevanje Vlade, unatoč podršci Ministarstva turizma i sporta. Vidimo da Vlada, kada se potrudi i želi, može iznaći sredstva. U našem slučaju radi se o 10 milijuna mjesečno za sve agencije u zemlji, odnosno minimalnim sredstvima za spas za agencija, a koje ostvaruju 70% turističkog prometa u pred i post sezoni, te su neizbježna karika na putu oporavka turizma.
Suprotno?
– Nepomaganjem doći će do urušavanja i propasti našeg sektora i očigledno će taj posao u budućnosti raditi agencije iz nama susjednih zemalja, kojima su njihove vlasti velikodušno pomogle. Siguran sam da taj smjer nije u interesu niti hrvatskog turizma niti hrvatskog gospodarstva, zaključio je Fain.
najnovije
najčitanije
Zadar
"TESTOSTERON"
Najbolja suvremena poljska komedija stiže u Zadar
Hrvatska
IZBORI
HDZ i koalicijski partneri predali DIP-u liste: Vjerujemo da je naš program najbolji
Zadar
TURISTIČKA SLIKA
Gastrofestivali mamac za goste u predsezoni
Zadar
"Umirovljenici zajedno"
Za dostojanstven život umirovljenika, bez kopanja po smeću
Nogomet
TRENER HAJDUKA
Karoglan: Za nas su tri boda imperativ
Zadar
PREDBLAGDANSKA PONUDA
BILI SMO NA ZADARSKOJ TRŽNICI I RIBARNICI: ‘Prodaja ide slabo, mislim da su centri učinili svoje…’
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE