Četvrtak, 18. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

6 C°

Kako je radio TIC Zadar

24.09.2021. 12:19


Morana Papić informira nas o radu TIC-a Zadar kroz ovogodišnju glavnu sezonu, u kojoj je obujam posla bio je vidno povećan u usporedbi s prošlom godinom.


U srpnju i kolovozu 15.018 posjetitelja
– Primarna zadaća zaposlenika je bila promocija turističke destinacije grada Zadra i turističkih destinacija Zadarske županije. U srpnju bilježimo 5960 posjetitelja, a u kolovozu čak 9058, ukupno 15.018. U 2020. godini svega 5312. TIC u Zadru, zajedno sa područnim uredima, autorizirani su Google Business entiteti olakšavaju pretraživanje, tj. pristup informacijama putem emaila, poziva ili usmjeravanjem na naše službene stranice. U virtualnom trendu poslovanja analitika pokazuje pozicije TIC-a, na osnovu traženja putem Google Searcha, a u zadnjih mjesec dana je stranica 148.000 puta pretraživana i 311.000 puta pregledana. Ukupno je bilo 3.778 interakcija s TIC-em putem Google Maps aplikacije u mjesec dana, odnosno 474 telefonska poziva (ka TIC-u s mobilnih uređaja kroz Google Maps aplikaciju), 2785 traženja uputstava na GPS navigaciji, te 500 odlazaka na web stranicu, nakon pronalaska pozicije TIC-a na Google Maps-u.


Najčešći interes gostiju
– Prevladao je interes za kulturne znamenitosti u gradu i okolici. Najčešća pitanja su o voznim redovima autobusa, plovidbenim redovima brodova i trajekata te gdje i kako kupiti karte. Velik broj pohvala stizao je na sezonske brzobrodske linije prema Silbi, Rabu, Krku, Rijeci, Malom Lošinju i Puli. Zabilježen je velik interes za outdoor aktivnosti, otoke, nacionalne parkove i parkove prirode, brodske izlete te najam brodica. Gosti su pokazali zanimanje za evente, a mogli su se pratiti na našim službenim stranicama u dvojezičnoj verziji. Primjećujemo povećan interes za sadržajima za obitelji s djecom. Velik broj upita odnosio se na ponudu tradicionalne hrane i proizvoda, što ide u prilog tezi da moderan gost traži autohtoni doživljaj i sadržaj.
Kakva je prema vašim saznanjima bila potražnja za smještajem?
– Potražnja slobodnih ležajeva u visokoj sezoni nadmašila je ponudu te se sukladno tome last-minute booking aplikacija Zadar Travel pokazala kao odlično rješenje.
Kakav je interes za materijale i s čime ste ih dočekivali?
– Velika potrošnja svih dostupnih tiskanih materijala, uključujući redizajniran plan grada i tri promotivne brošure Grada Zadra na 8 jezika, sa tri karakteristična proizvoda: kulturu i naslijeđe, gastronomiju te okruženje s otocima, Petrčanima, PP i NP-ima. Prikupljani su promotivni letci i brošure drugih TZ-a na području Zadarske županije i TZ županje, ali i turističkih, rent-a-car i rent-a-bike agencija, ugostiteljskih objekata, muzeja, autobusnih kompanija i sl. Ustupao bi se i tablet i goste upućivalo na službene aplikacije (Zadar Travel, Secret Zadar, Zadar Bike Magic, i druge).




Ažurnost i praćenje Covid prilika
– Prikupljalo se podataka o turističkoj ponudi, smještajnim i ugostiteljskim kapacitetima, manifestacijama, radnom vremenu ustanova, voznim i plovidbenim redovima. Obvezno se pratilo sve izmjene i zakonske regulative vezane za COVID 19. Velik broj upita bio je vezan za prelazak granice i testiranje na COVID-19. I naravno u TIC-u su poduzete su sve propisane epidemiološke mjere prema Safe Stay pravilima.