Osmišljen promidžbeni materijal u skladu s digitalnim vremenom

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Predstavljen promotivni videospot Arheološkog muzeja Zadar
Naša je želja video ponuditi i svim turističkim zajednicama, Gradu i Županiji, kao i svim drugim dionicima turističke industrije s kojima surađujemo, kao bi promovirali arheološku baštinu grada Zadra i AMZD-a, kazala je Marina Brkić
Marin GOSPIĆ
Ideja iza izrade ovog spota želja je muzejskih djelatnika da muzejsku građu populariziraju kod široke publike

U Arheološkom je muzeju Zadar jučer predstavljen novi promotivni videospot muzeja sa novim sloganom "Jedan muzej – bezbroj priča", koji će široj publici biti predstavljen u petak, povodom ovogodišnjeg izdanja manifestacije Noć muzeja.

Ideja iza izrade ovog spota želja je muzejskih djelatnika da muzejsku građu populariziraju kod široke publike. Cilj im je bio osmisliti promidžbeni materijal koji bi bio u skladu s digitalnim vremenom i najnovijim tehnologijama.

- Stoga smo se obratili tvrtki Alba digital, te zajedno osmislili spot sa novim sloganom "Jedan muzej – bezbroj priča". Koncepcija spota je turističkog karaktera, te je namijenjen širokoj publici. Kroz njega cijelom svijetu želimo prezentirati baštinu koja se čuva u muzeju. Video je napravljen u visokoj rezoluciji, te je prilagođen dijeljenju na svim digitalnim platformama. Iako video čini jednu cjelinu, on je režijski koncipiran na način da svaki odjel muzeja samostalno može video koristiti u promidžbene svrhe, te je napravljen na engleskom i hrvatskom jeziku, kazala je Marina Brkić iz AMZD-a i kazala da, osim samog videa, koji traje malo više od pet minuta, postoji i pet manjih klipova različite minutaže.

Snimanje na tri lokacije

- Planiramo izradu videa na još nekoliko svjetskih jezika. Naša je želja video ponuditi i svim turističkim zajednicama, Gradu i Županiji, kao i svim drugim dionicima turističke industrije s kojima surađujemo, kao bi promovirali arheološku baštinu grada Zadra i AMZD-a, zaključila je Brkić, dok je Donata Smokrović istaknula kako je promotivan spot sniman na tri lokacije: u samom Muzeju, u crkvi sv. Donata i Muzeju ninskih starina.

- U spotu se mogu vidjeti prekrasni kadrovi unutrašnjosti dvaju muzejskih ustanova, te crkve. sv. Donata. Među kadrovima snimljenima u AMZD-u predstavljeni su najupečatljiviji muzejski izlošci iz tri stalna postava. U Muzeju ninskih starina posebno se ističu dva originalna starohrvatska broda iz 11. stoljeća, poznata pod nazivom Condura Croatica. Osim stalnog postava muzeja, poseban je naglasak stavljen i na muzejske predmete koji se čuvaju u muzejskim sefovima. U spotu je istaknut i inovativan način izrade 3D suvenira, pomoću najmodernije opreme i 3D pisača, rezimirala je Smokrović.

Inovativne snimateljske tehnike

- Želio bih se na početku zahvaliti AMZD-u na ukazanom povjerenju, za projekt na kojem smo radili dugo vremena. Od ideje do realizacije prošlo je nekoliko mjeseci. Snimili smo oko 450 minuta sirovog materijala, a bitno je istaknuti da je kolega snimatelj odustao od tipičnih koncepata snimanja te kako je unutrašnjost muzeja snimana dronom. Potpuno smo odustali od snimanja kadrova stativom. Na taj smo način željeli oživotvoriti artefakte, te im udahnuti novi život i približiti ih posjetiteljima muzeja. Kada govorimo o postprodukciji, dugo smo vremena potrošili na odabir pozadinske glazbe, kolor korekciju i pregledavanje materijala, u čemu su nam svojim korekcijama i sugestijama pomogle zaposlenice AMZD-a. Drago nam je da se video svima sviđa, zaključio je Damir Granić, iz tvrtke za video produkciju i proizvodnju filmova Alba digital.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 1 (1 glasova)