Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

Nastojat ćemo privući više publike izvan našeg uporišnog bazena

Autor: Nikola Markulin

25.08.2008. 22:00
Nastojat ćemo privući više publike izvan našeg uporišnog bazena

Foto: Filip BRALA



Kvaliteta ovogodišnjeg kazališnog i glazbenog programa bila je na zavidnoj razini. Puno bolja medijska recepcija trećeg Obrovačkog kulturnog ljeta, uz vrlo dobru posjećenost svih programa, bitna je novost koja uvelike pomaže stvaranju imidža festivala. Tehničke stvari funkcionirale su bez ikakvih problema, odnosno vrlo uspješno
I 3. je ‘Obrovačko kulturno ljeto’ uspješno privedeno kraju, festival koji unutar regije svake godine postaje sve prepoznatljiviji i brojnim posjetiteljima sve atraktivniji. O završenom, trećem izdanju festivala, o ostvarenom u protekle tri godine, kao i planovima za budućnost govori nam Nenad Pepić, direktor festivala.
– Najprije bih kazao kako smo zadovoljni činjenicom što je Obrovačko kulturno ljeto afirmirano kao jedan ozbiljan fenomen na kulturnoj mapi Zadarske županije, čak bi mogli kazati i sjeverne Dalmacije. Kvaliteta ovogodišnjeg kazališnog i glazbenog programa bila je na zavidnoj razini. Puno bolja medijska recepcija trećeg Obrovačkog kulturnog ljeta, uz vrlo dobru posjećenost svih programa, bitna je novost koja uvelike pomaže stvaranju imidža festivala. Tehničke stvari funkcionirale su bez ikakvih problema, odnosno vrlo uspješno.
Što je bilo dobro, a što može biti još i bolje? Što je karakteriziralo treću godinu festivala?
– Glazbeni dio bio je prožet svojevrsnom etno – jazz – rock nijansom koju su obilježili nastupi uistinu vrhunskih izvođača Miroslava Evačića, Tamare Obrovac i Transhistria Ensamble.
Kazališni i glazbeni dio
Možda bi kao jedini problem mogli apostrofirati nemogućnost postavljanja većih, a samim tim i kvalitetnijih produkcija u kazališnom dijelu našeg festivala. U tom pogledu tehnički ni prostorno ne možemo ići dalje od ovog tako da nam je izbor dobrim dijelom sužen. Hrvatska kazališta, a ni kazališta susjednih zemalja ne proizvode veliki broj malih, a ujedno i kvalitetnih kazališnih komada. Jedina nada da se ovaj dio festivala popravi jest da takva produkcija naprosto poraste. Ipak, za iduće ćemo izdanje festivala u tom smislu pokušati bolje i podrobnije istražiti ponudu. Izvan kazališnog i glazbenog dijela programa valja pažnju skrenuti na pjesničku večer u sklopu projekta “Zoranićevo” na kojoj su, kao vrlo uspjelom festivalskom novitetu, nastupili sjejni Zvonimir Balog, Domagoj Biletić i Tomislav Marijan Bilosnić.
Tri godine organizacije festivala su za vama. Kako promišljate njegovu budućnost?
– Nakon rekapitulacije svega učinjenog u minule tri godine u sljedećem razdoblju pokušat ćemo donekle redefinirati festival, te mu u tom smislu dati i neka obilježja koja bi ga učinila što prepoznatljivijim. Ono o čemu u ovim trenucima ponajviše razmišljamo jest osmišljavanje i stvaranje produkcija tzv. site specific predstava, odnosno igranja u nedirnutoj prirodi, prostorima poput maslinika, gradina, napuštenih kula i sličnim kojima obrovački kraj obiluje. Već tri godine mi smo, istina u manjem obimu, to koristili organizirajući igranje predstava u Krupi na livadi podno manastira. Također u sljedećem razdoblju nastojat ćemo privući više publike izvan našeg uporišnog bazena – sjevernog dijela Zadarske županije. No, to je izvedivo samo preponatljivim i kvalitetnim programima i izvedbama. Uvjeti za daljni razvoj festivala, smatram, postoje. Tu je najbitnije da ostvarenu sinergiju ljudi, izvođača i organizacije zadržimo i dalje. To uvelike olakšava svaki posao, a tu valja istaći i iskreno zadovoljstvo koje se razvilo kod svih spomenutih strana.
Što je s podrškom institucija i sponzora?
– Naravno, cijela stvar funkcionira tako dobro zahvaljujući Gradu Obrovcu gradonačelniku Anti Županu i njihovoj nesebičnoj podršci.
Marketinški interes
Kvalitetu festivala značajnije su počeli podržavati Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Zadarska županije i komercijalni sponzori (Sirovina Zadar, Hrvatska lutrija, Alianz osiguranje, INA, Hotel Kanjon Zrmanja i Sveti Rok) koji konačno pokazuju i marketinški interes, kao i socijalnu odgovornost. Ovo posljednje posebno je vidljivo bio ovog ljeta. Stoga bih im ovim putem zahvalio. Iz godine u godinu veseli i sve veći broj ljudi u Obrovcu koji se radom i uslugama uključuju u stvaranje festivala. Najzad, cjelokupnim projektom manevriramo Juraj Aras, tehnički producent i ja.