Temeljem Programa rada za 2020. godinu, Turistička zajednica Zadarske županije je na svojim Internet stranicama www.zadar.hr objavila Javni poziv za dodjelu potpora u 2020. Potpore su namjenjene:
· događanjima
· programima destinacijskih menadžment kompanija (dmk)
· razvojnim programima/projektima na otocima i u zaleđu
Predmet ovog Javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Zadarske županije programima/projektima koji podižu vidljivost regionalnog brenda korištenjem "SayYes!" brend-koncepta, te su usklađene s Brend-priručnikom, pridonose obogaćivanju turističke ponude i kreiranju novih motiva dolazaka turista na cijelom području Zadarske županije. Javni poziv za dodjelu potpora u 2020. upućen je subjektima javnog i privatnog sektora, a obuhvaća 3 različita modela.
Potpore događajima
Prvi je model vrlo je sličan prošlogodišnjem Pozivu – namijenjen za događanja koja se odvijaju na teritoriju Zadarske županije, predstavljaju motiv dolazaka turista na destinaciju, stvaraju dodatnu ponudu, poglavito u pred i posezoni, te imaju snažan promidžbeni efekt zbog posebnosti i/ili unikatnosti.
Potpore novim složenim programima posebnih interesa
Drugi je model namijenjen programima razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda posebnih interesa. Ideja je pružiti podršku turističkim agencijama koje su specijalisti za destinaciju, odnosno nude paket-aranžmane isključivo u zadarskoj županiji s naglašenim doživljajnim aspektom. Želimo definirati top-doživljaje te im pružiti dodatnu promidžbu. Ovaj vid potpora do sad razvijan kroz HTZ u duhu je novih osnažen ih zadaća TZ županija kao desetinacijskih menadžment organizacija u bliskoj već razvijenoj suradnji s lokalnim agencijama posvećenim dmk konceptu.
Potpore otocima i zaleđu
Treći je model također novost,a koju valja posebno pozdraviti s obzirom na trendove i sadašnja kretanja ali i promišljanje budućnosti. Radi se o potpori onim dijelovima županije gdje su izazovi za napredak i privlačenje gostiju veći, a autohtonost posebno naglašena – naši otoci i zaleđe. Ovi snažni aduti budućnosti ovdašnjeg turizma.
Predmetni javni poziv objavljen je na web stranicama Turističke zajednice Zadarske županije na https://www.zadar.hr/hr/o-nama/natjecaji-pozivi-i-obavijesti, dok se obrazac za prijavu nalazi na linku: https://www.zadar.hr/hr/o-nama/prijava-projekta. Krajnji rok za podnošenje svih prijava je 6. prosinca 2019. godine.
Konačnu odluku o visini potpora donijet će Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije, a rezultati će također biti objavljeni na Internet stranicama www.zadar.hr.
Očekuje se i poziv Zadarske županije
TZ Zadarske županije i Zadarska županija uvele su lani novu praksu, od nekadašnjeg zajedničkog dodjeljivanja sredstava, a gdje je županija oplemenjivala sredstva turističke zajednice, tako da su potpore razdvojile u dva javna poziva. Dogovor između dviju institucija, TZZŽ i Županije, omogućio je veće iznose za organizatore ovisno o namjeni i aktivnostima koje provode. Tako je praksu potpore s namjenom pokrivanja organizacijskih troškova nastavila Zadarska županija, što je omogućilo TZZŽ da potpore usmjeri na marketinške aktivnosti, razvoj DMK i poticvanje slabije razvijenim područjima u svrhu ravnomjernijeg razvoja i otvaranja prostora novih doživljaja, a što i odgovara zakonskim zadaćama i svrsi samih županijskih turističkih zajednica.U tom smislu prema riječima Lovre Jurišića pročelnika Upravnog odjela za gospodarstvo, turizam, infrastrukturu i EU fondove Zadarske županije, takva se praksa nastavlja i natječaj za potpore događajima u Zadarskoj županiji uslijediti će uskoro.
Okvirni podaci o složenom turističkom proizvodu/liniji proizvoda posebnih interesa
Ovi proizvod bi trebali spadati u skupinu
aktivnosti i avanture(biciklističke i pješačke ture, kajaking ture, rafting; penjanje i drugi slični proizvodi)
nautički turizam (ture po otocima, jedrenje, ronjenje i sl.)
gastro i eno (opće ili tematske gastronomske ture, vinske ture i dr.)
kultura (kulturne i povijesne ture, kreativni turizam i drugi slični proizvodi)
posebni interesi (seoski turizam; promatranje ptica, i dr.)
Mihaela Kadija: Ovo je "win-win" situacija
– Potporama želimo poticati i olakšati promidžbu koja će prvenstveno motivirati dolaske, osobito u razdobljima manje turističke potražnje, te uz to probuditi tržišta posebnih interesa i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Pored toga Turistička zajednica Zadarske županije i nadalje nastavlja poticati aktivnosti koje za cilj imaju stvaranje doživljaja ali i ravnomjeran razvoj turizma na području cijele županije.
U konačnici ova suradnja ima za cilj podizanje svjesnosti i jačanje brenda Zadar Region korištenjem Say YES! koncepta odnosno stvaranje prepoznatljivosti Zadarske županije kao turističke destinacije. Time i bilo koji subjekt koji radi u turizmu koristi regionalnu marku (brend) da se pozicionira unutar turistički atraktivne regije, a u isto vrijeme jača pozitivan imidž te iste regije. To je tzv. "win-win" situacija iz koje svi imaju koristi, obrazložila je ovogodišnji poziv direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija..
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
mali nogomet
Sv. Ante Zrilić nekretnine vratio se u Prvu ligu
Zadar
OŠ Krune Krstića
NAGRADE ADDIKO BANKE Zadarske učenice najbolje u financijskoj pismenosti
Plodovi zemlje i mora
VINSKE KRONIKE
Počeo izlaziti prvi hrvatski vinski digitalni časopis, Vinske zvijezde
Ostali sportovi
Uspjeh ŠSD Jadran
Odbojkaši OŠ Bartula Kašića viceprvaci Hrvatske
Zadar
legendarni veslač
Održana komemoracija za Romana Bajla, zadarskog sportskog velikana
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV
Ninov trofejni kantar
Županija
NEPRAVOMOĆNO