Foto: Filip BRALA
Grgurović je prosvjednicima ponudio prihvatljivo rješenje po kojem bi širina nogostupa s obje strane ceste bila po 2 metra, uz širinu kolnika 7 metara. Tako bi išlo sve do spornog terena Zore Kević, kad bi se širina kolnika postupno suzila na 1 m sa svake strane. To privremeno suženje nogostupa dodatno bi se osiguralo ogradom i semaforom
Nedostatak komukacije na relaciji stanovnici Put Nina – Grad Zadar dovela je do toga da su jučer poslijepodne građani djelomično blokirali gradilište.
– Ogorčeni smo, jer je izvođač radova bez našeg znanja počeo rušiti nogostupe. Mi smo se svi odrekli djela svog zemljišta i samo zbog jedne osobe, koja nije htjela dati dio svog zemljišta, ugrožavaju se naša djeca. Već je u ovoj ulici poginulo dvoje djece, a nedaleko je i vrtić. Pitamo se kako će naša djeca u vrtić i u školu kad se ova cesta pravi tako da bude još brža, ali bez nogostupa, uglas su govorili građani Put Nina.
Svi kazuju da su se odrekli dijela svog terena, za što su dobili naknadu u visini 75 eura po metru četvornom, no problem je njihova susjeda Zora Kević, koja ne daje svoju zemlju.
– Na jednom jestu mi uzimaju 3,5 a na drugom 4,5 metra širine terena. Međutim, nekima nisu uzeli ništa, nisu im ni takli zid. Isti u nam se smijali u lice, a ja kažem da je ovdje bilo oduzimanja zemljišta kako tko negdje ima kuma. Ja sam prva rekla da ću dati 1,5 metar na jednoj i 1,5 metar na drugoj strani mog terena, ali kad sam vidjela da su neki „praviji” od nas, nisam htjela popustiti ucjenama. Žalili smo se Ministarstvu pravosuđa, ali smo u međuvremenu dobro izgubili živce, pa smo cijeli slučaj predali odvjetniku. Spremni smo ići do Strasbourga, rekla nam je prozvana Zora Kević.
Uskoro je na mjesto događaja došao zamjenik gradonačelnika Zadra Dražen Grgurović. On je prosvjednicima objasnio kako cijeli slučaj više nije u nadležnosti Grada Zadra, nego Državne uprave kojoj je proslijeđen zahtjev za izvlaštenjem zemljišta Zore Kević. Grgurović je rekao da Grad neće pristati na nikakve ucjene te je predložio da širina nogostupa s obje strane ceste bude po 2 metra, uz širinu kolnika 7 metara. Tako bi išlo sve do terena Kevićeve, kad bi se širina kolnika postupno suzila na 1 m sa svake strane. To privremeno suženje nogostupa dodatno bi se osiguralo ogradom i semaforom.
Prema riječima jednog od prosvjednika, zadarskog turističkog animatora Nevena Smrkinića, Grgurovićev prijedlog je prihvatljiv, s time da ga svi građani dobiju prijedlog napismeno. Problem je, priznao je i sam Grgurović, da takva privremena rješenja znaju trajati osam godina, kao što je to bio slučaj s kućom Vicković. Dodatno, uz problem nogostupa, aktualiziran je i problem vrlo čestog nestanka vode i struje, što bi se također trebalo riješiti u sklopu svih ovih akcija koje su pokrenuli nezadovoljni građani Puta Nina, koji nikako da dočekaju završetak izgradnje ceste kojom se kreće većina turističkog prometa prema zapadnom djelu Zadarske županije.
najnovije
najčitanije
Tenis
TENIS
ATP Barcelona: Pavić i Arevalo preko Dodiga i Skupskog do polufinala
Zadar
30. OBLJETNICA
Termiti se prisjetili ratnog puta i poginulih suboraca
Zadar
u vodiču
Zadarska županija u vodiču Gault&Millau Croatia 2024
Hrvatska
MINISTAR
Butković: Zorane, jesi li jučer zvao šefa susjedne države da te spoji sa zastupnikom manjine?
KK Zadar
UTRKA
Završena treća etapa 4 Island MTB utrke, Zadar Bike Magic i dalje nezaustavljiv!
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Županija
PODRŠKA S JUGA
DOMINACIJA HDZ-a Evo kako su glasali gradovi Zadarske županije
Zadar
25 GODINA PJESME