Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

21 C°

Sedam koraka uspješne oglašivačke kampanje

Autor: Tomislav Jerak

11.03.2009. 23:00
Sedam koraka uspješne oglašivačke kampanje

Foto: Zvonko KUCELIN



Najviše govora je bilo oko “trikova” kojima velike kompanije privlače mušterije, te kako određene kompanije isto tako ciljaju i na određenu klijentelu. Kreber se na samom početku potrudio nazočnima predočiti što je u biti marketing a što oglašavanje, jer kako kaže, malo ljudi zna točan odgovor na ta pitanja


U Županijskoj komori Zadar održan je seminar pod nazivom “Kako napraviti uspješnu kampanju oglašavanja”, na kojem je predavač bio Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja poslovnog marketinga.
Svrha seminara je bila osposobiti polaznike za učinkovito planiranje i provedbu uspješne kampanje oglašavanja. Predavanje je bilo namijenjeno direktorima/voditeljima marketinga i promocije te samostalnim poduzetnicima, odnosno svim osobama koje samostalno donose važne odluke o oglašavanju koje izravno utječu na uspješnost poslovanja.
Sadržajni podnaslovi predavanja su bili kao prvo, što je oglašavanje, zatim funkcije, ciljevi i vrste oglašavanja, analiza na pitanja kako odabrati učinkovit oglašivački splet-prednosti i nedostaci oglašivačkih medija te kako odrediti proračun za oglašavanje, 7 koraka uspješne oglašivačke kampanje i analiza slučaja (Case Study)-Razvoj cjelovite oglašivačke kampanje.
Najviše govora je bilo oko “trikova” kojima velike kompanije privlače mušterije, te kako određene kompanije isto tako ciljaju i na određenu klijentelu. Kreber se na samom početku potrudio nazočnima predočiti što je u biti marketing a što oglašavanje, jer kako kaže, malo ljudi zna točan odgovor na ta pitanja.
– Što je oglašavanje? Oglašavanje je bilo koji plaćeni oblik neosobne komunikacije u što je uključena prezentacija i promocija proizvoda ili usluga, ideja te dobara od strane poznatog naručitelja kroz različite medije s ciljem utjecanja na ciljanu skupinu, dok je izravni marketing personaliziran, izravan te interaktivan, i fokusiran je jedino na kupca odnosno potrošača, kaže Kreber.
Jan Kreber diplomirao je i magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Uža specijalnost su mu branding i oglašavanje, a autor je preko 60 TV spotova, više od nekoliko stotina radijskih spotova, oglasa u dnevnim novinama, časopisima i magazinima, jumbo plakatima, te je osvojio brojne nagrade na festivalima kreativnog oglašavanja. Tijekom uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert-specijalist, konzultant, član ili predsjednik Uprave. Nekoliko godina radio je i kao izvršni kreativni direktor u jednoj od vodećih hrvatskih oglašivačkih agencija gdje je za svoj rad dobio brojna priznanja i pohvale domaćih i stranih klijenata.